Jag har ätit Kalicum
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Jag har ätit Kalicum

    ett tag nu, och mitt öronsus har försvunnit. Det känns toppen. Så testa om ni har öronsus och käka kalcium och vitamin D. Se om ni har kalciumbrist oxå, hoppas det försvinner på er oxå. Ett bra tips från mig. Märkte inte en när ljudet minskade i styrka heller. Glad är jag.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Jag har ätit Kalicum ett tag nu, och mitt öronsus har försvunnit. Det känns toppen. Så testa om ni har öronsus och käka kalcium och vitamin D. Se om ni har kalciumbrist oxå, hoppas det försvinner på er oxå. Ett bra tips från mig. Märkte inte en när ljudet minskade i styrka heller. Glad är jag.
  3. Liz*
    #2
    Vitamin D brist är vanligare än de flesta tror i Norden så du har gjort rätt och kalcium är alltid bra för oss kvinnor
  4. 2
    Vitamin D brist är vanligare än de flesta tror i Norden så du har gjort rätt och kalcium är alltid bra för oss kvinnor
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    mitt låg ju på 1.08 nu är det uppe i 1.17. Det hör ihop med tintus oxå. Ja det är ju värt ett försök och jag har klarat av solen bättre denna våren oxå med att äta dem. Det kan inte bli sämre iaf tror jag
  6. 3
    mitt låg ju på 1.08 nu är det uppe i 1.17. Det hör ihop med tintus oxå. Ja det är ju värt ett försök och jag har klarat av solen bättre denna våren oxå med att äta dem. Det kan inte bli sämre iaf tror jag

Liknande trådar

  1. jag har ätit nu
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-28, 19:42
  2. Jag har ätit bra
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-07, 11:48
  3. Nu har jag ätit GI
    By *CuP* in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 18:12
  4. Har ni ätit?
    By Jica in forum _0507 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 19:26
  5. Nu har jag ätit
    By jenni66 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 07:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar