Smyger försiktigt in här...
_1301 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    Smyger försiktigt in här...

    ...och hoppas och önskar innerligt att jag kommer få stanna kvar här hela vägen fram till BF.

    Plussade i lördags den 21 april, (dag 25 i cykeln, BIM -2) på 9:e försöket. Så underbart, äntligen är jag gravid och nu hoppas jag på att få stanna här inne hos er enda fram till det är dags!

    Idag är jag i v. 4+4 (grav. v. 5) och BF och grav.längd. blir lite olika beroende på vilken uträknare jag använder och vad jag utgår ifrån. 30 dec, 31 dec och 1 jan pendlar det emellan. Men jag vet ju ganska exakt när ÄL inträffade och då är det för närvarande den 30 dec som stämmer bäst. Men jag tänkte att jag hänger både här och i decgruppen -12 framöver. Ser fram emot att följas åt!
  2. 1
    Smyger försiktigt in här...
    ...och hoppas och önskar innerligt att jag kommer få stanna kvar här hela vägen fram till BF.

    Plussade i lördags den 21 april, (dag 25 i cykeln, BIM -2) på 9:e försöket. Så underbart, äntligen är jag gravid och nu hoppas jag på att få stanna här inne hos er enda fram till det är dags!

    Idag är jag i v. 4+4 (grav. v. 5) och BF och grav.längd. blir lite olika beroende på vilken uträknare jag använder och vad jag utgår ifrån. 30 dec, 31 dec och 1 jan pendlar det emellan. Men jag vet ju ganska exakt när ÄL inträffade och då är det för närvarande den 30 dec som stämmer bäst. Men jag tänkte att jag hänger både här och i decgruppen -12 framöver. Ser fram emot att följas åt!
  3. Cinco
    #2
    Grattis!!
    Jag hänger här trots att jag inte plussat än. Ska ta ett test på onsdag tänkte jag! Kommer ha bf runt 12-14 januari tror jag, om det tagit sig.
  4. 2
    Grattis!!
    Jag hänger här trots att jag inte plussat än. Ska ta ett test på onsdag tänkte jag! Kommer ha bf runt 12-14 januari tror jag, om det tagit sig.
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Tack!!!
  6. 3
    Tack!!!

Liknande trådar

  1. Smyger in försiktigt
    By Catrine m.I+C+T in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 20:52
  2. Smyger mig försiktigt in...
    By Anna m.Leo&Lovis in forum _0805 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-27, 11:00
  3. Jag smyger mig försiktigt in...
    By 4:an på gång in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 10:49
  4. Smyger in försiktigt..
    By sophie79 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 13:30
  5. Smyger mig in - försiktigt
    By ylva_1971 in forum Missfall
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 18:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar