BIM+1 idag
_1301 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    BIM+1 idag

    BIM+1 idag och inga tecken på att mensen skulle vara på väg. Har mått illa och haft ömma bröst i ca 2 veckor. Har inte testat än, eftersom jag inte riktigt vågar hoppas på att vara gravid eftersom vi bara haft oskyddat 2ggr och då långt i från ägglosning. Planen var att börja försöka på riktigt i maj. Men vi får väl se om jag får hänga på den här gruppen i stället.
  2. 1
    BIM+1 idag BIM+1 idag och inga tecken på att mensen skulle vara på väg. Har mått illa och haft ömma bröst i ca 2 veckor. Har inte testat än, eftersom jag inte riktigt vågar hoppas på att vara gravid eftersom vi bara haft oskyddat 2ggr och då långt i från ägglosning. Planen var att börja försöka på riktigt i maj. Men vi får väl se om jag får hänga på den här gruppen i stället.
  3. Cinco
    #2
    Att du kan hålla dig!!!

    Vet du precis när du hade ÄL, eller kan det vara så att ni kanske kan ha träffat den ändå? Spermierna kan ju dessutom överleva ett antal dagar i väntan på ett ägg.
    Whee, vad spännande! Håller tummarna
  4. 2
    Att du kan hålla dig!!!

    Vet du precis när du hade ÄL, eller kan det vara så att ni kanske kan ha träffat den ändå? Spermierna kan ju dessutom överleva ett antal dagar i väntan på ett ägg.
    Whee, vad spännande! Håller tummarna
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Tack!!

    Ingen mens idag heller. Får se om jag kanske åker och köper ett test i morgon.

    Vet inte precis när jag har haft ägglosning men enligt ägglosningskalendern här på AFF så hade vi oskyddat 6dagar innan och 8dagar efter ägglosning. Men det kan ju variera plus att spermierna kan överleva några dagar som du skriver. Men vågar fortfarande inte riktigt hoppas på att vara gravid, för jag tycker att det låter osannolikt även om det finns en liten chans. Jag har dock haft väldigt lätt för att bli gravid tidigare utan att ha haft någon som helst koll på ägglosning.
  6. 3
    Tack!!

    Ingen mens idag heller. Får se om jag kanske åker och köper ett test i morgon.

    Vet inte precis när jag har haft ägglosning men enligt ägglosningskalendern här på AFF så hade vi oskyddat 6dagar innan och 8dagar efter ägglosning. Men det kan ju variera plus att spermierna kan överleva några dagar som du skriver. Men vågar fortfarande inte riktigt hoppas på att vara gravid, för jag tycker att det låter osannolikt även om det finns en liten chans. Jag har dock haft väldigt lätt för att bli gravid tidigare utan att ha haft någon som helst koll på ägglosning.

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  3. Tack för idag, slut för idag!
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 23:24
  4. Tack för idag, slut för idag
    By sterna in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 15:40
  5. tack för idag. slut för idag....
    By rutansmamma+bf 6/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 13:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar