Hej!
_1301 Januaribarn
  1. A, E, W,
    #1

    Hej!

    Testade positivt idag och har just nu bf den 18 januari 2013. Det är vårt 4:e barn och jag är lika omtumlande, hissnande lycklig denna gång=)...
  2. 1
    Hej! Testade positivt idag och har just nu bf den 18 januari 2013. Det är vårt 4:e barn och jag är lika omtumlande, hissnande lycklig denna gång=)...
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Citat Ursprungligen postat av A, E, W, Visa inlägg
    Testade positivt idag och har just nu bf den 18 januari 2013. Det är vårt 4:e barn och jag är lika omtumlande, hissnande lycklig denna gång=)...
    Hej och grattis! Jag blir dock lite fundersam hur du redan kan ha plussat? Den 18 januari är ju lååångt fram. Själv inväntar jag nämligen min mens som är 1 dag sen och är jag gravid blir BF runt 2-3 januari.
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av A, E, W, Visa inlägg
    Testade positivt idag och har just nu bf den 18 januari 2013. Det är vårt 4:e barn och jag är lika omtumlande, hissnande lycklig denna gång=)...
    Hej och grattis! Jag blir dock lite fundersam hur du redan kan ha plussat? Den 18 januari är ju lååångt fram. Själv inväntar jag nämligen min mens som är 1 dag sen och är jag gravid blir BF runt 2-3 januari.
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Hm menar den 10 januari :-). Jag har ganska kort cykel (ca.26-27 dagar) det är därför..
  6. 3
    Hm menar den 10 januari :-). Jag har ganska kort cykel (ca.26-27 dagar) det är därför..
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Jaha avslöjad...hysch...
  8. 4
    Jaha avslöjad...hysch...
  9. Cinco
    #5
    *säger inte ett knyst*

    Mer än grattis, förstås!
  10. 5
    *säger inte ett knyst*

    Mer än grattis, förstås!
  11. Medlem sedan
    Mar 2009
    #6
    Stort grattis!
  12. 6
    Stort grattis!
  13. Medlem sedan
    Mar 2010
    #7
    Citat Ursprungligen postat av Johannah m. 3 Visa inlägg
    Hm menar den 10 januari :-). Jag har ganska kort cykel (ca.26-27 dagar) det är därför..
    Jaha okej, då förstår jag! Grattis ännu en gång, och va tokigt det blev att du vart "avslöjad" haha men jag kommer då inte säga något iaf
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av Johannah m. 3 Visa inlägg
    Hm menar den 10 januari :-). Jag har ganska kort cykel (ca.26-27 dagar) det är därför..
    Jaha okej, då förstår jag! Grattis ännu en gång, och va tokigt det blev att du vart "avslöjad" haha men jag kommer då inte säga något iaf
  15. Medlem sedan
    Sep 2011
    #8
    Gratttis och varmt välkommen hit till januarigruppen!!!!
  16. 8
    Gratttis och varmt välkommen hit till januarigruppen!!!!
  17. A, E, W,
    #9
    Hmmm, i min iver skrev jag lite tokigt. Bf är ungefär den 10-11/1 skulle jag tro.Jag har lite oregelbunden cykel men oftast ganska kort.
  18. 9
    Hmmm, i min iver skrev jag lite tokigt. Bf är ungefär den 10-11/1 skulle jag tro.Jag har lite oregelbunden cykel men oftast ganska kort.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar