sen mens,,
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    sen mens,,

    Jaha nu är mensen sen, var den förra månaden 2 dagar med, och som vanligt är det olika symptom än föregående, nu knappt något mer än att jag har ont i bröstvårtorna (haft i några dagar, 4-5 kanske) och att brösten känns lite ömma och spända.

    Skulle haft mens den 28 på ett ungefär, så är några dagar sen, men vet ju inte eftersom mensen var sen förra, ska jag räkna om då? om den i vanliga fall är 28 men var 2 dagar sen ska jag räkna den på 30 som vanliga då? säkert många som frågat förut men orkar inte läsa hur långt tbx som helst, (ifs är min mens sen 3-4 dagar nu,,, tror jag)

    tacksam för svar!
  2. 1
    sen mens,, Jaha nu är mensen sen, var den förra månaden 2 dagar med, och som vanligt är det olika symptom än föregående, nu knappt något mer än att jag har ont i bröstvårtorna (haft i några dagar, 4-5 kanske) och att brösten känns lite ömma och spända.

    Skulle haft mens den 28 på ett ungefär, så är några dagar sen, men vet ju inte eftersom mensen var sen förra, ska jag räkna om då? om den i vanliga fall är 28 men var 2 dagar sen ska jag räkna den på 30 som vanliga då? säkert många som frågat förut men orkar inte läsa hur långt tbx som helst, (ifs är min mens sen 3-4 dagar nu,,, tror jag)

    tacksam för svar!
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Ta ett test så vet du! håller tummarna!
  4. 2
    Ta ett test så vet du! håller tummarna!
  5. Anonym
    #3
    Jo jag vet det skulle självklart vara det enklaste men är faktiskt ganska panikslagen över det med, fast så himla ont tuttarna gör nu har jag aldrig kännt tidigare, speciellt om jag inte har bh på mig å typ bara gå, (då har jag inte ens stora tuttar) lr om jag snuddar vid dem med armen, men ah får väl bli att införskaffa ett test imorgon å testa då eller på torsdag om inte tanten kommit :O
  6. 3
    Jo jag vet det skulle självklart vara det enklaste men är faktiskt ganska panikslagen över det med, fast så himla ont tuttarna gör nu har jag aldrig kännt tidigare, speciellt om jag inte har bh på mig å typ bara gå, (då har jag inte ens stora tuttar) lr om jag snuddar vid dem med armen, men ah får väl bli att införskaffa ett test imorgon å testa då eller på torsdag om inte tanten kommit :O
  7. Medlem sedan
    Oct 2011
    #4
    Ont i brösten var det första jag märkte min första graviditet. Billiga tester finns att köpa på nätet och de levereras snabbt hem till dig om du inte vill köpa dyra på apoteket. Lycka till!
  8. 4
    Ont i brösten var det första jag märkte min första graviditet. Billiga tester finns att köpa på nätet och de levereras snabbt hem till dig om du inte vill köpa dyra på apoteket. Lycka till!
  9. Anonym
    #5
    Blir nog att köpa test idag, börjat få lite lätt illamående med å halsbränna, idag är det väl BIM +4 så tänkte gå till apoteket strax å köpa 2 st, köra ett idag och om de är neg vänta några dagar å se om mensen kommer eller om jag får ta ett nytt test usch känns iaf som om jag är på väg till att spy men haft det så hela dagen ligger typ i halsgropen lr vad man kan säga, tack så mycket
  10. 5
    Blir nog att köpa test idag, börjat få lite lätt illamående med å halsbränna, idag är det väl BIM +4 så tänkte gå till apoteket strax å köpa 2 st, köra ett idag och om de är neg vänta några dagar å se om mensen kommer eller om jag får ta ett nytt test usch känns iaf som om jag är på väg till att spy men haft det så hela dagen ligger typ i halsgropen lr vad man kan säga, tack så mycket
  11. 1+1=5?
    #6
    Det är svårt att veta hur man ska göra med hoppiga cykler, men ett test borde visa rätt, även om det är någon dag hit eller dit. Köp ett och testa vetja! Och lycka till, såklart, vad du än önskar!
  12. 6
    Det är svårt att veta hur man ska göra med hoppiga cykler, men ett test borde visa rätt, även om det är någon dag hit eller dit. Köp ett och testa vetja! Och lycka till, såklart, vad du än önskar!
  13. Medlem sedan
    Sep 2011
    #7
    jo jag körde ett test å va superstarkt positivt, så är väl i v 4-5 (beroende på vart man kollar)
    Tack så mycket
  14. 7
    jo jag körde ett test å va superstarkt positivt, så är väl i v 4-5 (beroende på vart man kollar)
    Tack så mycket

Liknande trådar

  1. Mens??
    By jennyhelmersson in forum _1005 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 08:47
  2. Mens ****
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 22:18
  3. Mens! :(
    By 3 på G in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 10:44
  4. Mens?
    By Mijo in forum _0705 Majbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 20:03
  5. jäkla skit mens ap mens skit skit
    By Blubben in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 13:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar