Kan ni springa?
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Kan ni springa?

    Skulle träna cykling med min 6-åring idag och till min förskräckelse så känns det som att hela annanmätet ska falla ur mig. Jag har tränat knip länge och har inga problem att hålla tätt eller så. Men att springa var fruktansvärt obehagligt!!!

    Kan man träna det? Någon som vet? Någon som känner igen sig?
  2. 1
    Kan ni springa? Skulle träna cykling med min 6-åring idag och till min förskräckelse så känns det som att hela annanmätet ska falla ur mig. Jag har tränat knip länge och har inga problem att hålla tätt eller så. Men att springa var fruktansvärt obehagligt!!!

    Kan man träna det? Någon som vet? Någon som känner igen sig?
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Det låter ju inte så bra, man skall ju inte göra grejer som känns obehagliga.

    Jag har börjat springa lite smått och det är tokjobbigt, men bara för jag har så dåligt flås. Har inte alls samma känsla som dig med innanmätet. Däremot knakar det i fogarna en del, fast det gör inte ont. Jag springer väldigt lugnt dock.
  4. 2
    Det låter ju inte så bra, man skall ju inte göra grejer som känns obehagliga.

    Jag har börjat springa lite smått och det är tokjobbigt, men bara för jag har så dåligt flås. Har inte alls samma känsla som dig med innanmätet. Däremot knakar det i fogarna en del, fast det gör inte ont. Jag springer väldigt lugnt dock.
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    jag började springa för ca 2 veckor sedan och det gick verkligen över förväntan! det känns bra i kroppen också, mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på. jag har sprungit en runda som är drygt 5 km ett par gånger nu.

    om det känns obehagligt ska du nog ta det väldigt lugnt med springandet. vad hade du för skor på dig? jag tänker att om man har fel typ av skor utan stötdämpning så kanske det känns värre.
  6. 3
    jag började springa för ca 2 veckor sedan och det gick verkligen över förväntan! det känns bra i kroppen också, mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på. jag har sprungit en runda som är drygt 5 km ett par gånger nu.

    om det känns obehagligt ska du nog ta det väldigt lugnt med springandet. vad hade du för skor på dig? jag tänker att om man har fel typ av skor utan stötdämpning så kanske det känns värre.

Liknande trådar

  1. Springa?
    By Heffaklumpen- in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-25, 19:24
  2. När får man springa?
    By sarah,m,j&i in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 19:35
  3. Springa eller inte springa? Det är den
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 08:53
  4. Springa är ju KUL!
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 20:45
  5. Springa?
    By Tsarbabe in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 09:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar