Hur mår ni?
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    Hur mår ni?

    Hur mår ni i min gamla grupp?

    Igår skulle Noah egentligen föddas men istället är han nu 8 veckor gammal. Trots sin ålder är han inte större än 47,5 cm och 2630 gram.

    Kram på er alla majföräldrar! /Johanna
  2. 1
    Hur mår ni? Hur mår ni i min gamla grupp?

    Igår skulle Noah egentligen föddas men istället är han nu 8 veckor gammal. Trots sin ålder är han inte större än 47,5 cm och 2630 gram.

    Kram på er alla majföräldrar! /Johanna
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Oj, redan 8 veckor gammal! Tiden går fort och han verkar kämpa på (?). Hur mår DU undrar jag? Hur är det "nya" livet? (och nu lät det där kanske lite hurtigt, men menar på riktigt...)

    Jag mår bra själv... Trött på foglossning och svullna fötter/händer bara. Snart 3 veckor kvar till BF :-) nu ska jag, sambon och katterna packa in oss i bilen för att åka till vårt torp o öppna upp inför sommaren!

    Stor karm!
  4. 2
    Oj, redan 8 veckor gammal! Tiden går fort och han verkar kämpa på (?). Hur mår DU undrar jag? Hur är det "nya" livet? (och nu lät det där kanske lite hurtigt, men menar på riktigt...)

    Jag mår bra själv... Trött på foglossning och svullna fötter/händer bara. Snart 3 veckor kvar till BF :-) nu ska jag, sambon och katterna packa in oss i bilen för att åka till vårt torp o öppna upp inför sommaren!

    Stor karm!
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Hej!

    Vad duktiga ni är! 8 veckor redan. Liten men naggande god kan jag tänka mig

    Själv vill jag föda nu. Har dock 2 v kvar till bf, men bebisen känns stor redan nu och jag är livrädd! Har också svår foglossning och illamående. Men det är det ju värt i slutänden

    Sköt om er!
  6. 3
    Hej!

    Vad duktiga ni är! 8 veckor redan. Liten men naggande god kan jag tänka mig

    Själv vill jag föda nu. Har dock 2 v kvar till bf, men bebisen känns stor redan nu och jag är livrädd! Har också svår foglossning och illamående. Men det är det ju värt i slutänden

    Sköt om er!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar