Smärta vid missfall ?
Missfall
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Smärta vid missfall ?

    Efter som jag har haft många MF nu så läser jag en hel del om andra som oxå har haft det. Några skriver att de har otroliga smärtor och blöder jättemycket. För min del är det mer som en vanlig mens. Gissar att det är individuellt förståss.
  2. 1
    Smärta vid missfall ? Efter som jag har haft många MF nu så läser jag en hel del om andra som oxå har haft det. Några skriver att de har otroliga smärtor och blöder jättemycket. För min del är det mer som en vanlig mens. Gissar att det är individuellt förståss.
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Tror jag också. Mitt första MA gjorde ont ordentligt men inte sådana smärtor så det inte gick att hantera, dock blödde jag mycket och det slutade med akut skrapning och blodtrans. Mitt andra MF gick av sig självt och var som kraftig mensvärk och rikliga blödningar, dock ingen syndaflod.
    Hoppas du börjar känna dig bättre till mods efter vad du gått igenom.// Kramizar
  4. 2
    Tror jag också. Mitt första MA gjorde ont ordentligt men inte sådana smärtor så det inte gick att hantera, dock blödde jag mycket och det slutade med akut skrapning och blodtrans. Mitt andra MF gick av sig självt och var som kraftig mensvärk och rikliga blödningar, dock ingen syndaflod.
    Hoppas du börjar känna dig bättre till mods efter vad du gått igenom.// Kramizar
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Är ännu ledsen, men hoppas att det kan bli en bebis nu i stället så kan man kanske bli lycklig igen
  6. 3
    Är ännu ledsen, men hoppas att det kan bli en bebis nu i stället så kan man kanske bli lycklig igen
  7. Medlem sedan
    Mar 2012
    #4
    Jag hade ett mycket smärtsamt mf som resluterade i ambulans och tre morfindoser innan jag slutade skrika. Tydligen hade livmodern börjat krampa så sammandragningen släppte inte utan smärtan bara eskalerade. Min mamma har haft 14 missfall och har varit med om allt från att kroppen löst upp fostret till misslyckade skrapningar och allvarliga blödningar... Det finns alla sorter men alla gör lika ont i själen
  8. 4
    Jag hade ett mycket smärtsamt mf som resluterade i ambulans och tre morfindoser innan jag slutade skrika. Tydligen hade livmodern börjat krampa så sammandragningen släppte inte utan smärtan bara eskalerade. Min mamma har haft 14 missfall och har varit med om allt från att kroppen löst upp fostret till misslyckade skrapningar och allvarliga blödningar... Det finns alla sorter men alla gör lika ont i själen
  9. Medlem sedan
    Dec 2011
    #5
    Jag har inte haft så ont vid mina missfall. Som mensvärk mest, men med några kortare vågor av en lite mer huggande smärta. Men har bara blött i ca 5 dagar, som min vanliga mend.
  10. 5
    Jag har inte haft så ont vid mina missfall. Som mensvärk mest, men med några kortare vågor av en lite mer huggande smärta. Men har bara blött i ca 5 dagar, som min vanliga mend.

Liknande trådar

  1. Smärta ??
    By Indica in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 12:19
  2. missfall=inget missfall!!!
    By loppan74 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 08:26
  3. Varför missfall på missfall?
    By mantra in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 13:11
  4. Smärta
    By Mlain&Jesper -01 in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 19:12
  5. Smärta
    By Leos_mamma in forum Änglabarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 09:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar