Pirrigt
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Pirrigt

    Nu är det pirrigt.
    10 maj idag och den 15:e ska vi in på snitt.
    Börjar bli rejält pirrig, men är väldigt väldigt förväntansfull och längtar efter vår lilla tjej så mycket.
    Mår förvånansvärt bra och klarar fortfarande av relativt långa promenader, men går långsamt. Ser fram emot härliga vår och sommarpromenader med vagnen. Hoppas att den lilla tjejen gillar vagnen bara. Hennes storebror tyckte inte alls om att ligga i vagnen så honom bar jag runt på i bärsele vart jag än gick. Bra träning för ryggen iofs men lite otympligt.
    Hur har ni andra det? hur långt är det kvar för er?
  2. 1
    Pirrigt Nu är det pirrigt.
    10 maj idag och den 15:e ska vi in på snitt.
    Börjar bli rejält pirrig, men är väldigt väldigt förväntansfull och längtar efter vår lilla tjej så mycket.
    Mår förvånansvärt bra och klarar fortfarande av relativt långa promenader, men går långsamt. Ser fram emot härliga vår och sommarpromenader med vagnen. Hoppas att den lilla tjejen gillar vagnen bara. Hennes storebror tyckte inte alls om att ligga i vagnen så honom bar jag runt på i bärsele vart jag än gick. Bra träning för ryggen iofs men lite otympligt.
    Hur har ni andra det? hur långt är det kvar för er?
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Oooh, va spännande!!

    Hoppas på att kläcka inom 1-2 veckor, men det vet man ju inte om man har sån tur.

    Lycka till med snitt och bebisgos!
  4. 2
    Oooh, va spännande!!

    Hoppas på att kläcka inom 1-2 veckor, men det vet man ju inte om man har sån tur.

    Lycka till med snitt och bebisgos!
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Ja, oj vad spännande! :-)

    Jag har lite mindre än 3 veckor kvar till BF och känner av förvärkar ibland. Lillen är dock inte fixerad ännu visade det sig efter dagens besök hos bm. Förra gången träffade jag en annan bm eftersom min var sjuk, och hon tyckte att han var nästintill fixerad då (2 veckor sen). Men men...de känner väl olika! :-P

    Jag är så nyfiken på hur förlossningen kommer starta för min del... :-)
  6. 3
    Ja, oj vad spännande! :-)

    Jag har lite mindre än 3 veckor kvar till BF och känner av förvärkar ibland. Lillen är dock inte fixerad ännu visade det sig efter dagens besök hos bm. Förra gången träffade jag en annan bm eftersom min var sjuk, och hon tyckte att han var nästintill fixerad då (2 veckor sen). Men men...de känner väl olika! :-P

    Jag är så nyfiken på hur förlossningen kommer starta för min del... :-)

Liknande trådar

  1. Pirrigt..
    By kajsas in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 20:21
  2. Pirrigt!!
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 10:18
  3. Pirrigt (OT)
    By Jenny m.Matilda&Adam in forum _0605 Majbarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 19:03
  4. Pirrigt!
    By Heidi.P in forum _0706 Junibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-06-07, 12:09
  5. Pirrigt!!!!! (OT)
    By kryttet in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar