Nu är hon här!!
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Nu är hon här!!

    Hej på er i gruppen! Hoppas det går bra för er och att ni mår bra nu dom här sista sega dagarna innan det är dags. Jag har inte varit så aktiv på skrivfronten här, men jag brukar vara inne och läsa ofta!

    I tisdags kom min lilla fröken till världen, hon är så otroligt underbar och helt perfekt! Jag är så stolt och glad att jag bara vill berätta den stora nyheten för hela världen, för er också!

    Det var allt jag hade på hjärtat för den här gången, sköt om er ordentligt! =)

    /Jessica
  2. 1
    Nu är hon här!! Hej på er i gruppen! Hoppas det går bra för er och att ni mår bra nu dom här sista sega dagarna innan det är dags. Jag har inte varit så aktiv på skrivfronten här, men jag brukar vara inne och läsa ofta!

    I tisdags kom min lilla fröken till världen, hon är så otroligt underbar och helt perfekt! Jag är så stolt och glad att jag bara vill berätta den stora nyheten för hela världen, för er också!

    Det var allt jag hade på hjärtat för den här gången, sköt om er ordentligt! =)

    /Jessica
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Stort varmt grattis till dig! Vilken känsla det måste vara... :-)
    Ha det gott nu med din nya familj och kram!
  4. 2
    Stort varmt grattis till dig! Vilken känsla det måste vara... :-)
    Ha det gott nu med din nya familj och kram!
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Stort grattis! Skönt att det är över och att ni fått er ljuvliga lilla prinsessa.
  6. 3
    Stort grattis! Skönt att det är över och att ni fått er ljuvliga lilla prinsessa.
  7. Medlem sedan
    Dec 2009
    #4
    Jättegrattis till lilltjejen!!
  8. 4
    Jättegrattis till lilltjejen!!
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Härligt! Stort grattis till dottern!
  10. 5
    Härligt! Stort grattis till dottern!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar