Fullt upp!
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Fullt upp!

    Hej på er, har inte varit här så mycket på ett tag, men en snabbkoll i forumet visar att jag inte är ensam. Vårkanten betyder kalassäsong för oss eftersom Adrian fyller år och även alla barnen från mammagruppen som jag träffade under förra föräldraledigheten. Adrian är sist ut så efter hans kalas på torsdag så tar vi det lite lugnt några helger .

    Vår lillfia blev ju 4 månader i fredags och firade det med att ännu tydligare se sig omkring under amningen... Släpper bröstet så att det sprutar mjölk överallt, låter det bekant? :P hon är också så nära att rulla från rygg till mage men har inte lyckats än.

    Jag ar börjat med Mamma Boot Camp och det känns superbra! Så skönt att komma igång att träna och utomhusträning med andra mammor och bebisar passar mig jättebra!

    Kram på er!
    -- Adrian 2009-05 och Ida 2012-01 --

    sawstreet.blogspot.com
  2. 1
    Fullt upp! Hej på er, har inte varit här så mycket på ett tag, men en snabbkoll i forumet visar att jag inte är ensam. Vårkanten betyder kalassäsong för oss eftersom Adrian fyller år och även alla barnen från mammagruppen som jag träffade under förra föräldraledigheten. Adrian är sist ut så efter hans kalas på torsdag så tar vi det lite lugnt några helger .

    Vår lillfia blev ju 4 månader i fredags och firade det med att ännu tydligare se sig omkring under amningen... Släpper bröstet så att det sprutar mjölk överallt, låter det bekant? :P hon är också så nära att rulla från rygg till mage men har inte lyckats än.

    Jag ar börjat med Mamma Boot Camp och det känns superbra! Så skönt att komma igång att träna och utomhusträning med andra mammor och bebisar passar mig jättebra!

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Vad kul att höra ifrån dig! Här rusar verkligen tiden fram. Samuel fyllde 4 år på valborg så då firade vi med familjen och sen hade vi barnkalas dagen efter. Efter dessa två dagar var jag rätt slutkörd!

    Nu håller jag på att baka inför dopet den 2 juni, så först därefter kan jag slappna av igen. Just nu längtar jag mest till helgen 15-17 juni då jag ska åka på spa i två dagar!! Första dygnet är jag där med min mamma och det andra dygnet kommer min bästa vän dit. Det ska bli så mysigt!

    Vad roligt att du börjat med mamma bootcamp, jag har kollat lite på det också. Just nu kör jag dock styrketräning på gymmet 2 ggr/v samt löpning 2 ggr/vecka.

    Sköt om dig! Kram
  4. 2
    Vad kul att höra ifrån dig! Här rusar verkligen tiden fram. Samuel fyllde 4 år på valborg så då firade vi med familjen och sen hade vi barnkalas dagen efter. Efter dessa två dagar var jag rätt slutkörd!

    Nu håller jag på att baka inför dopet den 2 juni, så först därefter kan jag slappna av igen. Just nu längtar jag mest till helgen 15-17 juni då jag ska åka på spa i två dagar!! Första dygnet är jag där med min mamma och det andra dygnet kommer min bästa vän dit. Det ska bli så mysigt!

    Vad roligt att du börjat med mamma bootcamp, jag har kollat lite på det också. Just nu kör jag dock styrketräning på gymmet 2 ggr/v samt löpning 2 ggr/vecka.

    Sköt om dig! Kram

Liknande trådar

  1. Fullt upp
    By mammaLouise in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 19:01
  2. Fullt ös!
    By mibelle in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 15:54
  3. Är det fullt upp hos er....
    By Nickisa in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 17:13
  4. Fullt på HS
    By Lotta m M+bf12/10 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 12:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar