Sixten är här!
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Sixten är här!

    Den 7 maj kl 9.29 plockade läkaren ut honom via planerat snitt. Jag valde snitt pga två jobbiga förlossningar innan. Var panikslagen den här gången också men det gick ju mycket mycket fortare. Han kom ut frisk och stark och skrek direkt. Han är en liten tunnhårig blondin, 3235 g och 48 cm och världens sötaste. Jag stannade två nätter och åkte sedan hem utan smärtlindring, men det är lite besvärligt att ta sig i och ur sängen t ex. Han äter och sover och bajsar utan större problem, men det är klart att särskilt pigg är jag inte Grattis till er som fått bebisar och tummar hålls för er som väntar!
  2. 1
    Sixten är här! Den 7 maj kl 9.29 plockade läkaren ut honom via planerat snitt. Jag valde snitt pga två jobbiga förlossningar innan. Var panikslagen den här gången också men det gick ju mycket mycket fortare. Han kom ut frisk och stark och skrek direkt. Han är en liten tunnhårig blondin, 3235 g och 48 cm och världens sötaste. Jag stannade två nätter och åkte sedan hem utan smärtlindring, men det är lite besvärligt att ta sig i och ur sängen t ex. Han äter och sover och bajsar utan större problem, men det är klart att särskilt pigg är jag inte Grattis till er som fått bebisar och tummar hålls för er som väntar!
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Stort grattis! Skönt att det är över och att det gick så snabbt och bra. Har oxå min tredje förlossning framför mig ...
  4. 2
    Stort grattis! Skönt att det är över och att det gick så snabbt och bra. Har oxå min tredje förlossning framför mig ...
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Stort grattis till dig!!!!! Skönt att det gått så bra allting :-)
  6. 3
    Stort grattis till dig!!!!! Skönt att det gått så bra allting :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Ett jättestort grattis till lillkillen! Skönt att snittet verkar ha gått bra och förhoppningsvis fick du en finare förlossningsupplevelse denna gång!
  8. 4
    Ett jättestort grattis till lillkillen! Skönt att snittet verkar ha gått bra och förhoppningsvis fick du en finare förlossningsupplevelse denna gång!
  9. Medlem sedan
    Dec 2009
    #5
    Grattis till sonen!!
  10. 5
    Grattis till sonen!!
  11. Medlem sedan
    May 2011
    #6
    Välkommen Sixten
  12. 6
    Välkommen Sixten

Liknande trådar

  1. Sixten
    By Lisalee in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-05-14, 08:47
  2. Sixten är så
    By hermelinen in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 10:59
  3. En SIXTEN!
    By hedvig in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 15:10
  4. Sixten!
    By Keso in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 22:20
  5. Sixten har...
    By hermelinen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 14:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar