Nu är Sixten här!
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Nu är Sixten här!

    Snittet tog 33 minuter från att de lagt snittet och till jag var ihopsydd. Jag tyckte det var jobbigt men det gick ju jättefort så var han ute och frisk och underbar! Läkningen går finfint, han kom den 7 maj och jag var hemma två dagar senare utan annan smärtlindring än alvedon.
  2. 1
    Nu är Sixten här! Snittet tog 33 minuter från att de lagt snittet och till jag var ihopsydd. Jag tyckte det var jobbigt men det gick ju jättefort så var han ute och frisk och underbar! Läkningen går finfint, han kom den 7 maj och jag var hemma två dagar senare utan annan smärtlindring än alvedon.
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Grattis och skönt att läsa att det gått bra!
    Jag antar att du snittades i Karlskoga med tanke på tidigare inlägg. Jag har själv just blivit beviljad ett snitt där efter ett uppslitande bemötande på USÖ. Får jag fråga hur du upplevt Karlskoga? Jag fick ett mycket gott intryck! Vi födde vår dotter på USÖ så jag har ju ingen erfarenhet från Kga och är lite nyfiken!
  4. 2
    Grattis och skönt att läsa att det gått bra!
    Jag antar att du snittades i Karlskoga med tanke på tidigare inlägg. Jag har själv just blivit beviljad ett snitt där efter ett uppslitande bemötande på USÖ. Får jag fråga hur du upplevt Karlskoga? Jag fick ett mycket gott intryck! Vi födde vår dotter på USÖ så jag har ju ingen erfarenhet från Kga och är lite nyfiken!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Jag har fått tre barn på Karlskoga BB och trots att de två första förlossningarna var mkt jobbiga så är jag väldigt nöjd med vården och bemötndet. I Karlskoga nischar man sig ju lite för att få mammor att välja dem, vilket tex innebär att man själv får välja när man ska åka hem t ex. Sen är ju ala brnmorskor olika men överlag är jag mkt nöjd! Nu är det dessutom helt nybyggt även om det spelar mindre roll Lycka till!
  6. 3
    Jag har fått tre barn på Karlskoga BB och trots att de två första förlossningarna var mkt jobbiga så är jag väldigt nöjd med vården och bemötndet. I Karlskoga nischar man sig ju lite för att få mammor att välja dem, vilket tex innebär att man själv får välja när man ska åka hem t ex. Sen är ju ala brnmorskor olika men överlag är jag mkt nöjd! Nu är det dessutom helt nybyggt även om det spelar mindre roll Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Tack! Det låter ju bra Ha en skön sommar!
  8. 4
    Tack! Det låter ju bra Ha en skön sommar!

Liknande trådar

  1. Sixten
    By Lisalee in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-05-14, 08:47
  2. Sixten är så
    By hermelinen in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 10:59
  3. En SIXTEN!
    By hedvig in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 15:10
  4. Sixten!
    By Keso in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 22:20
  5. Sixten har...
    By hermelinen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 14:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar