Rolig förlossningsuträknare!
_1301 Januaribarn
  1. Cinco
    #1

    Rolig förlossningsuträknare!

    Här kan man få ungefärliga datum på när hjärtat börjar slå, och andra milstolpar! Tyckte den var lite rolig. Stämmer den så börjar min bebis hjärta slå om 2 dagar. Häftigt! En liten krumelur på några millimeter med ett fungerande hjärta! Det är sannerligen ett mirakel!

    http://www.babyvarlden.se/Verktyg/Fo...ingsutraknare/
  2. 1
    Rolig förlossningsuträknare! Här kan man få ungefärliga datum på när hjärtat börjar slå, och andra milstolpar! Tyckte den var lite rolig. Stämmer den så börjar min bebis hjärta slå om 2 dagar. Häftigt! En liten krumelur på några millimeter med ett fungerande hjärta! Det är sannerligen ett mirakel!

    http://www.babyvarlden.se/Verktyg/Fo...ingsutraknare/
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Den var bra! Vad har du för BF? Har du gått över eller så med din andra?
    Jag har BF 15e jan. Mina pojkar har kommit i v 39+0, 40+3 och 37+5 så det kanske t.o.m blir ett decemberbarn här
  4. 2
    Den var bra! Vad har du för BF? Har du gått över eller så med din andra?
    Jag har BF 15e jan. Mina pojkar har kommit i v 39+0, 40+3 och 37+5 så det kanske t.o.m blir ett decemberbarn här
  5. Cinco
    #3
    Bf är 13/1!

    Mina kom på -3, +1, +14 & +7 så jag räknar kallt med att gå åtminstone tiden ut
  6. 3
    Bf är 13/1!

    Mina kom på -3, +1, +14 & +7 så jag räknar kallt med att gå åtminstone tiden ut
  7. Tredje?!
    #4
    Häftigt!

    Jag tycker att det är lite lustigt hur olika bf man får beroende på vilken sida man tittar på. Jag pendlar mellan 17-20/1, men räknar på 19/1 tills jag varit på inskrivning och senare KUB.
  8. 4
    Häftigt!

    Jag tycker att det är lite lustigt hur olika bf man får beroende på vilken sida man tittar på. Jag pendlar mellan 17-20/1, men räknar på 19/1 tills jag varit på inskrivning och senare KUB.

Liknande trådar

  1. En rolig sak
    By Es mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 16:42
  2. Rolig idé
    By sabinestrom in forum En bra idé
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 16:10
  3. Rolig bok!
    By Chand in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 12:29
  4. Min man är rolig:-)
    By ::Hannanon m 5:: in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 09:01
  5. Min son är för rolig...
    By trebarnsmamma in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 21:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar