Förvaring av gossedjur?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Förvaring av gossedjur?

    Var gör ni andra småbarnsföräldrar av alla dessa gossedjur barnen har? Jag tycker att de ligger överallt och är svåra att förvara. Jag har en sådan där hängande Ikeaförvaring (fångst tror jag den heter), men där får ju bara ganska små djur plats och inte för tunga heller. Tips tages tacksamt emot.
  2. 1
    Förvaring av gossedjur? Var gör ni andra småbarnsföräldrar av alla dessa gossedjur barnen har? Jag tycker att de ligger överallt och är svåra att förvara. Jag har en sådan där hängande Ikeaförvaring (fångst tror jag den heter), men där får ju bara ganska små djur plats och inte för tunga heller. Tips tages tacksamt emot.
  3. Liz*
    #2
    Trist svar, men kanske det är dags att rensa bland gosedjuren...?
  4. 2
    Trist svar, men kanske det är dags att rensa bland gosedjuren...?
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Och istället för att köpa en byrå så slänger du kläderna?!
    Nej, jag köper inte att det inte finns några smarta förvaringsmöjligheter. Klart det finns. Vill du kasta barnens saker, fine, men det var inte min fråga!
  6. 3
    Och istället för att köpa en byrå så slänger du kläderna?!
    Nej, jag köper inte att det inte finns några smarta förvaringsmöjligheter. Klart det finns. Vill du kasta barnens saker, fine, men det var inte min fråga!
  7. Liz*
    #4
    Jag tycker man har för mycket kläder och gosedjur och vad som helst om man inte kan komma på hur man ska förvara dem helt enkelt. Jag sa ju att det var ett trist svar
  8. 4
    Jag tycker man har för mycket kläder och gosedjur och vad som helst om man inte kan komma på hur man ska förvara dem helt enkelt. Jag sa ju att det var ett trist svar
  9. Medlem sedan
    Jan 2012
    #5
    vi har hängt ett snöre kors och tvärs i taket och där på hänger gosedjuren med klädnypor
  10. 5
    vi har hängt ett snöre kors och tvärs i taket och där på hänger gosedjuren med klädnypor
  11. Medlem sedan
    Jul 2006
    #6
    Det var smart!
  12. 6
    Det var smart!
  13. Anonym
    #7
    Här hemma har vi en expidithylla (från ikea) en sån med 4 hyllor och i dem har vi tyglådor och i tyglådorna, där ligger gosedjuren
  14. 7
    Här hemma har vi en expidithylla (från ikea) en sån med 4 hyllor och i dem har vi tyglådor och i tyglådorna, där ligger gosedjuren
  15. Medlem sedan
    Jul 2006
    #8
    Tack för tipset.
  16. 8
    Tack för tipset.
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Nere har vi ett gäng trofast med div leksaker och på övervåningen i småttisarnas rum har de lådor i en vanlig bokhylla. Så funkar det hos oss (i synnerhet nere där det städas dagligen måste det vara ENKELT att få ihop allt).
  18. 9
    Nere har vi ett gäng trofast med div leksaker och på övervåningen i småttisarnas rum har de lådor i en vanlig bokhylla. Så funkar det hos oss (i synnerhet nere där det städas dagligen måste det vara ENKELT att få ihop allt).
  19. Medlem sedan
    Jul 2006
    #10
    Tack. Bra att höra hur andra löser det. Jag blir väl mest irriterad över de där stora djuren som inte får plats någonstans, men de går väl att lägga ovanpå backarna.
  20. 10
    Tack. Bra att höra hur andra löser det. Jag blir väl mest irriterad över de där stora djuren som inte får plats någonstans, men de går väl att lägga ovanpå backarna.
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Jag knölar helt enkelt antingen (om det är fysiskt möjligt) ner dem i backarna eller så lägger jag dem uppepå för faktiskt att snubbla på leksaker har jag inte betalt för.
  22. 11
    Jag knölar helt enkelt antingen (om det är fysiskt möjligt) ner dem i backarna eller så lägger jag dem uppepå för faktiskt att snubbla på leksaker har jag inte betalt för.

Liknande trådar

  1. Vad har era Marsianer för gossedjur?
    By karinxxx in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 22:02
  2. Tvätta gossedjur?
    By 2prinsar in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 21:29
  3. Mumintroll gossedjur
    By matild in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 09:25
  4. Förvaring
    By Milla in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 00:22
  5. Dvd-förvaring?
    By AnnaH m Agnes & Anton in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 18:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar