Sett ett litet hjärta idag!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. EllinA
    #1

    Sett ett litet hjärta idag!

    Oj så härligt! Vilken lång väntan det varit mellan positivt test och VUL. Men idag, i v 7+6, fick vi se en liten böna på 14 mm och ett litet pickande hjärta. Nu hoppas vi såklart att det går hela vägen! Kram på er alla och hoppas plusvågen smittar av sig.
  2. 1
    Sett ett litet hjärta idag! Oj så härligt! Vilken lång väntan det varit mellan positivt test och VUL. Men idag, i v 7+6, fick vi se en liten böna på 14 mm och ett litet pickande hjärta. Nu hoppas vi såklart att det går hela vägen! Kram på er alla och hoppas plusvågen smittar av sig.
  3. Mrs Siphon
    #2
    Åh vilken lycka! Ja jag håller verkligen alla tummar och tår att allt går som det ska. Jag är ny här (har smygit in från försökt över 12 månader) och har haft "återföring" av ägg idag så nu börjar en plågsam väntan....phuuuh!

    Jag är så glad för din skull och hoppas verkligen att din lilla med tickande hjärta smittar av sig :-)
  4. 2
    Åh vilken lycka! Ja jag håller verkligen alla tummar och tår att allt går som det ska. Jag är ny här (har smygit in från försökt över 12 månader) och har haft "återföring" av ägg idag så nu börjar en plågsam väntan....phuuuh!

    Jag är så glad för din skull och hoppas verkligen att din lilla med tickande hjärta smittar av sig :-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Underbart! Om nio dagar är det vår tur, hoppas vi också får se en liten blinkande ostbåge! Kram!
  6. 3
    Underbart! Om nio dagar är det vår tur, hoppas vi också får se en liten blinkande ostbåge! Kram!
  7. EllinA
    #4
    Tack för pepp snälla ni!
  8. 4
    Tack för pepp snälla ni!

Liknande trådar

  1. sett ett litet hjärta idag:)
    By Katarina med 3:an in forum _1208 Augustibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2011-12-28, 19:37
  2. Sett ett litet hjärta slå idag!
    By *Hoppsan* in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-04-01, 08:48
  3. Sett ett litet hjärta slå!
    By Zoieli in forum Änglabarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 13:54
  4. Jag har sett ett litet hjärta!
    By 2:an i april? in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 10:57
  5. Jag har sett ett litet hjärta.
    By JennymH&E in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 19:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar