Det där med simskola
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Det där med simskola

    Jag pratade med bokningen idag och antingen är det för totala nybörjare (från 4 år) eller så har de en grupp för de som kan simma 10 m och hoppa från kanten. De ville iaf sätta yngsta sonen i fortsättningsgruppen trots att han bara simmar 5 m eller så.
    För mellansonen som simmat 17 längder som mest (25 m) skulle de se om det gick att ordna nån form av privatlektion då han vill lära sig crawl.

    Nu hoppas jag att yngsta lär sig simma 25 m så han kan gå på simhoppsläger i slutet på sommaren.
    Det är en fas det går över.

    Den som inte tror att man kan göra nån skillnad bara för att man är liten har aldrig haft en mygga i sovrummet
  2. 1
    Det där med simskola Jag pratade med bokningen idag och antingen är det för totala nybörjare (från 4 år) eller så har de en grupp för de som kan simma 10 m och hoppa från kanten. De ville iaf sätta yngsta sonen i fortsättningsgruppen trots att han bara simmar 5 m eller så.
    För mellansonen som simmat 17 längder som mest (25 m) skulle de se om det gick att ordna nån form av privatlektion då han vill lära sig crawl.

    Nu hoppas jag att yngsta lär sig simma 25 m så han kan gå på simhoppsläger i slutet på sommaren.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Kommunala simskolan ?
  4. 2
    Kommunala simskolan ?
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Nej, den i fjällen. Fast stockholms stad vet jag erbjuder privatlektioner om man vill.
  6. 3
    Nej, den i fjällen. Fast stockholms stad vet jag erbjuder privatlektioner om man vill.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Jag har anmält min stora tjej till baddaren, nybörjaren. För hon har inte gått på simskola förut. Får hoppas hon blir av med sin svårighet att få vatten i ögonen. Men två veckors intensiv simskola med tio tillfällen bör bota det.
  8. 4
    Jag har anmält min stora tjej till baddaren, nybörjaren. För hon har inte gått på simskola förut. Får hoppas hon blir av med sin svårighet att få vatten i ögonen. Men två veckors intensiv simskola med tio tillfällen bör bota det.
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Bra simglasögon. När misntingen fick det då vände hela hans få vatten-i-ansiktet-skräck och numera simmar han glatt under vattnet.
  10. 5
    Bra simglasögon. När misntingen fick det då vände hela hans få vatten-i-ansiktet-skräck och numera simmar han glatt under vattnet.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Tack för tipset! Att jag inte tänkte på det.
  12. 6
    Tack för tipset! Att jag inte tänkte på det.

Liknande trådar

  1. Simskola
    By Anonym in forum Öronbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 10:40
  2. Simskola
    By Kusin 5 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-04, 16:11
  3. Simskola
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 19:54
  4. Simskola?
    By mariamed4 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 19:11
  5. Simskola..
    By Pricken in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 19:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar