Förvaring i barnrummet
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Förvaring i barnrummet

    Nu ska vi flytta - igen - och denna gång hoppas jag att vi kommer att stanna kvar ett par år på samma adress....

    Behöver tips på bra förvaring till barnrummen , något som barnen helst kan växa med ett par år och som är lätt för dem att själva använda ( dvs städa undan sina egna saker som annars tenderar att ligga överallt )
    Både för leksaker och käder

    Nu har vi stora gummikorgar med handtag och plastbackar för leksakerna och kläderna ligger i en hög byrå med flera lådor.
    Vissa kläder som klänningar mm som behöver hängas har jag i min garderob.

    Har kollat en del på IKEAs sortiment men vill gärna ha lite mer tips !
  2. 1
    Förvaring i barnrummet Nu ska vi flytta - igen - och denna gång hoppas jag att vi kommer att stanna kvar ett par år på samma adress....

    Behöver tips på bra förvaring till barnrummen , något som barnen helst kan växa med ett par år och som är lätt för dem att själva använda ( dvs städa undan sina egna saker som annars tenderar att ligga överallt )
    Både för leksaker och käder

    Nu har vi stora gummikorgar med handtag och plastbackar för leksakerna och kläderna ligger i en hög byrå med flera lådor.
    Vissa kläder som klänningar mm som behöver hängas har jag i min garderob.

    Har kollat en del på IKEAs sortiment men vill gärna ha lite mer tips !
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Vi har en sådan här inne i Jakobs rum och den funkar bra. Har fyra lådor till där det är enkelt att lägga i leksaker.

    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50103086/
    Vill ni läsa min nystartade blogg så maila mig för adressen!
  4. 2
    Vi har en sådan här inne i Jakobs rum och den funkar bra. Har fyra lådor till där det är enkelt att lägga i leksaker.

    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50103086/
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Vi har en bra förvaringslåda ifrån Mio, perfekt till leksaker i barnrummet. Det är en stor låda som man drar ut som sväljer mycket. Den är ganska låg och den platta ytan över lådan är därför bra både som bord, klätteryta eller "affärsdisk" i lekrummet. Vet ej vad den heter dock.. och vad svårt det var att förklara så det blir förståeligt.. hehe
  6. 3
    Vi har en bra förvaringslåda ifrån Mio, perfekt till leksaker i barnrummet. Det är en stor låda som man drar ut som sväljer mycket. Den är ganska låg och den platta ytan över lådan är därför bra både som bord, klätteryta eller "affärsdisk" i lekrummet. Vet ej vad den heter dock.. och vad svårt det var att förklara så det blir förståeligt.. hehe
  7. Medlem sedan
    Oct 2011
    #4
  8. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Tack - där hade de ju superfina sängar i samma serie också med lådförvaring under - ska gå ner till MIO butiken och kolla "live"
  9. 5
    Tack - där hade de ju superfina sängar i samma serie också med lådförvaring under - ska gå ner till MIO butiken och kolla "live"
  10. Medlem sedan
    Oct 2011
    #6
    I den förvaringsmöbeln passar 2 ikea tyglådor till Expedithyllorna jättebra i storlek. Vi har 2 sådana där för att dela av lådan. De kostar ju inte så mycket, typ 49 kr st max.

    Gör så, vi är supernöjda med den
  11. 6
    I den förvaringsmöbeln passar 2 ikea tyglådor till Expedithyllorna jättebra i storlek. Vi har 2 sådana där för att dela av lådan. De kostar ju inte så mycket, typ 49 kr st max.

    Gör så, vi är supernöjda med den
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar