Liten enkät!
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Liten enkät!

    Dags för en liten enkät?

    1. Hur gammal är du?

    2. Viket barn väntar du?

    3. Vilken vecka är du i nu?

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?

    5.Hur mår ni i värmen?

    6. sommarplaner?
    Krama om dina barn lite extra idag, dem är en gåva!
  2. 1
    Liten enkät! Dags för en liten enkät?

    1. Hur gammal är du?

    2. Viket barn väntar du?

    3. Vilken vecka är du i nu?

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?

    5.Hur mår ni i värmen?

    6. sommarplaner?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Mina svar

    1. Hur gammal är du?
    -fyller 32 nu i sommar

    2. Viket barn väntar du?
    -barn nummer 6

    3. Vilken vecka är du i nu?
    -är i v11 nu (10+2 typ)

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    -japp, nu vet alla. skickade mms på gravtestet till min mamma och en dikt till svärföräldrarna och med barnen har vi pratat efter att vi sett lillgrodan leva på vul. resten har fått höra via telefon eller fb

    5.Hur mår ni i värmen?
    -förutom ett irriterande illamående på kvällen har jag börjat må rätt bra igen (den förlamamnde tröttheten har lagt sig). Jag känner mig som den lilla hungriga larven...

    6. sommarplaner?
    -att äta mycket glass och bara njuta av att det äääntligen är sommar! Längtar visserligen så klart till vintern, men det sägs ju att tiden går snabbare om man har roligt och vad är då roligare än att sitta ute i sin trädgård, njuta av värmen och äta glass?
  4. 2
    Mina svar

    1. Hur gammal är du?
    -fyller 32 nu i sommar

    2. Viket barn väntar du?
    -barn nummer 6

    3. Vilken vecka är du i nu?
    -är i v11 nu (10+2 typ)

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    -japp, nu vet alla. skickade mms på gravtestet till min mamma och en dikt till svärföräldrarna och med barnen har vi pratat efter att vi sett lillgrodan leva på vul. resten har fått höra via telefon eller fb

    5.Hur mår ni i värmen?
    -förutom ett irriterande illamående på kvällen har jag börjat må rätt bra igen (den förlamamnde tröttheten har lagt sig). Jag känner mig som den lilla hungriga larven...

    6. sommarplaner?
    -att äta mycket glass och bara njuta av att det äääntligen är sommar! Längtar visserligen så klart till vintern, men det sägs ju att tiden går snabbare om man har roligt och vad är då roligare än att sitta ute i sin trädgård, njuta av värmen och äta glass?
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    Svarar...

    Dags för en liten enkät?

    1. Hur gammal är du?
    - Nyss fyllda 39

    2. Viket barn väntar du?
    - Nr 4

    3. Vilken vecka är du i nu?
    - 9+2

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    - Nope, inte ännu. Tänker berätta för barnen den 15 juni då de har haft skolavslutning och jag har varit på inskrivning hos BM Släkten får vi ta därefter.

    5.Hur mår ni i värmen?
    - Helt OK. Kännt lite illamående de två senaste dagarna och hoppas det inte blir mer av det (peppar, peppar). Känner mig dock uppsvälld över magen. Den brukar vara "sladdrig" men är mer fast nu

    6. sommarplaner?
    - jobbar 2,5 vecka till och sen ledig i åtta härliga veckor som ska tillbringas med barnen då maken jobbar hela sommaren. Ska en sväng till Gothia Cup v. 29 då dottern ska spela där. Förövrigt bara njuta, bada och äta glass!
    Nilla*
  6. 3
    Svarar... Dags för en liten enkät?

    1. Hur gammal är du?
    - Nyss fyllda 39

    2. Viket barn väntar du?
    - Nr 4

    3. Vilken vecka är du i nu?
    - 9+2

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    - Nope, inte ännu. Tänker berätta för barnen den 15 juni då de har haft skolavslutning och jag har varit på inskrivning hos BM Släkten får vi ta därefter.

    5.Hur mår ni i värmen?
    - Helt OK. Kännt lite illamående de två senaste dagarna och hoppas det inte blir mer av det (peppar, peppar). Känner mig dock uppsvälld över magen. Den brukar vara "sladdrig" men är mer fast nu

    6. sommarplaner?
    - jobbar 2,5 vecka till och sen ledig i åtta härliga veckor som ska tillbringas med barnen då maken jobbar hela sommaren. Ska en sväng till Gothia Cup v. 29 då dottern ska spela där. Förövrigt bara njuta, bada och äta glass!
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Mina svar

    1. Hur gammal är du?
    -Fyller 34 om två månader

    2. Viket barn väntar du?
    -3:e

    3. Vilken vecka är du i nu?
    -vecka 10 (9+5)

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    -Sonen vet, dottern fattar ej än,, ler. Svärmor vet och två vänner endast än. Tänkte passera v 12 först innan alla får veta. Har ju hänt olycka innan,, och det är bara jobbigt att berätta att det sket sig.

    5.Hur mår ni i värmen?
    -Ja än är det ju inga problem!

    6. sommarplaner?
    -Njuta livet,, familj, resa lite,, leva vardag,,,
  8. 4
    Mina svar

    1. Hur gammal är du?
    -Fyller 34 om två månader

    2. Viket barn väntar du?
    -3:e

    3. Vilken vecka är du i nu?
    -vecka 10 (9+5)

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    -Sonen vet, dottern fattar ej än,, ler. Svärmor vet och två vänner endast än. Tänkte passera v 12 först innan alla får veta. Har ju hänt olycka innan,, och det är bara jobbigt att berätta att det sket sig.

    5.Hur mår ni i värmen?
    -Ja än är det ju inga problem!

    6. sommarplaner?
    -Njuta livet,, familj, resa lite,, leva vardag,,,
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    1. Hur gammal är du?
    Fyller 32 nästa vecka.

    2. Viket barn väntar du?
    Nummer 4

    3. Vilken vecka är du i nu?
    11+4

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Våra närmaste vänner vet. Berättar barnen idag kanske, och min mamma i helgen. Mannens föräldrar berättar vi för om 2 veckor.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Jag älskar värme, men mår lite lätt illa och är aptrött. Blir ju lite värre när det är varmt.

    6. sommarplaner?
    Vi åker till Finland 2 veckor i juli. Hälsa på både min och makens släkt. Annars ska vi inte göra något speciellt vad jag vet.
  10. 5
    1. Hur gammal är du?
    Fyller 32 nästa vecka.

    2. Viket barn väntar du?
    Nummer 4

    3. Vilken vecka är du i nu?
    11+4

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Våra närmaste vänner vet. Berättar barnen idag kanske, och min mamma i helgen. Mannens föräldrar berättar vi för om 2 veckor.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Jag älskar värme, men mår lite lätt illa och är aptrött. Blir ju lite värre när det är varmt.

    6. sommarplaner?
    Vi åker till Finland 2 veckor i juli. Hälsa på både min och makens släkt. Annars ska vi inte göra något speciellt vad jag vet.
  11. Medlem sedan
    Jun 2009
    #6
    Mina svar:


    1. Hur gammal är du? 36


    2. Viket barn väntar du? Nr1

    3. Vilken vecka är du i nu? 13+0

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni? Vi har berättat, sa det bara rätt ut.

    5.Hur mår ni i värmen? Bra, illamåendet har nästan gått över helt. Vi har inte så varmt.

    6. sommarplaner? Renovera huset.
  12. 6
    Mina svar:


    1. Hur gammal är du? 36


    2. Viket barn väntar du? Nr1

    3. Vilken vecka är du i nu? 13+0

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni? Vi har berättat, sa det bara rätt ut.

    5.Hur mår ni i värmen? Bra, illamåendet har nästan gått över helt. Vi har inte så varmt.

    6. sommarplaner? Renovera huset.
  13. Fligan
    #7
    1. Hur gammal är du?
    Blir 34 i augusti

    2. Viket barn väntar du?
    Första barnet

    3. Vilken vecka är du i nu?
    9+2

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Bara för närmaste familjen, mammor, pappor och syskon. Vi messade plusset, ringde och/eller berättade rakt ut.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Just nu är det kallt, 12 grader är för lite för mig... gillar värme, men kanske inte lika kul att bada och sola i bikini med svällande mage och gigantiska bröst...

    6. sommarplaner?
    Ta det lugnt, hälsa på släkten, vistas i sommarstuga och gå på bröllop.
  14. 7
    1. Hur gammal är du?
    Blir 34 i augusti

    2. Viket barn väntar du?
    Första barnet

    3. Vilken vecka är du i nu?
    9+2

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Bara för närmaste familjen, mammor, pappor och syskon. Vi messade plusset, ringde och/eller berättade rakt ut.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Just nu är det kallt, 12 grader är för lite för mig... gillar värme, men kanske inte lika kul att bada och sola i bikini med svällande mage och gigantiska bröst...

    6. sommarplaner?
    Ta det lugnt, hälsa på släkten, vistas i sommarstuga och gå på bröllop.
  15. Medlem sedan
    Jan 2012
    #8
    1. Hur gammal är du?
    Fyller 34 i höst innan bebisen kommer.

    2. Viket barn väntar du?
    Nr 1

    3. Vilken vecka är du i nu?
    11+4

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    I ock med att vi fick missfall i februari så kände jag iaf att jag ville berätta för några av mina närmaste vänner. Jag har även berättat för personalansvarig på mitt jobb. Sen har vi berättat för mina föräldrar också. Vi/Jag har bara sagt det rakt ut men jag tänkte man kanske kunde säga det på ett roligare sätt till min bror och hans fru, typ viska det till deras bar (8, 6 och 2,5 år gamla) och se hur länge barnen kan bevara hemligheten. På midsommar ska vi ha inflyttningsfest så då tänkte vi berätta för våra vänner kanske på nåt roligt sätt, vi får se. Min sambos familj har vi 20-25 mil till så det får bli när vi träffar dem nästa gång helt enkelt. Efter KUB-testet på måndag (om allt ser bra ut) tänkte jag göra det officiellt på jobbet och sambon berättar nog på sitt jobb innan semestern precis.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Jag mår bra, lite trött ibland bara.

    6. sommarplaner?
    Inga resplaner ännu, får se lite hur man mår när man växer. Blir kanske mest småturer runtom i Sverige/Danmark. Njuta av första sommaren i hus och fixa lite kring det.
  16. 8
    1. Hur gammal är du?
    Fyller 34 i höst innan bebisen kommer.

    2. Viket barn väntar du?
    Nr 1

    3. Vilken vecka är du i nu?
    11+4

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    I ock med att vi fick missfall i februari så kände jag iaf att jag ville berätta för några av mina närmaste vänner. Jag har även berättat för personalansvarig på mitt jobb. Sen har vi berättat för mina föräldrar också. Vi/Jag har bara sagt det rakt ut men jag tänkte man kanske kunde säga det på ett roligare sätt till min bror och hans fru, typ viska det till deras bar (8, 6 och 2,5 år gamla) och se hur länge barnen kan bevara hemligheten. På midsommar ska vi ha inflyttningsfest så då tänkte vi berätta för våra vänner kanske på nåt roligt sätt, vi får se. Min sambos familj har vi 20-25 mil till så det får bli när vi träffar dem nästa gång helt enkelt. Efter KUB-testet på måndag (om allt ser bra ut) tänkte jag göra det officiellt på jobbet och sambon berättar nog på sitt jobb innan semestern precis.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Jag mår bra, lite trött ibland bara.

    6. sommarplaner?
    Inga resplaner ännu, får se lite hur man mår när man växer. Blir kanske mest småturer runtom i Sverige/Danmark. Njuta av första sommaren i hus och fixa lite kring det.
  17. Medlem sedan
    Jan 2012
    #9
    1. Hur gammal är du?
    Fyller 34 i höst innan bebisen kommer.

    2. Viket barn väntar du?
    Nr 1

    3. Vilken vecka är du i nu?
    11+4

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    I ock med att vi fick missfall i februari så kände jag iaf att jag ville berätta för några av mina närmaste vänner. Jag har även berättat för personalansvarig på mitt jobb. Sen har vi berättat för mina föräldrar också. Vi/Jag har bara sagt det rakt ut men jag tänkte man kanske kunde säga det på ett roligare sätt till min bror och hans fru, typ viska det till deras bar (8, 6 och 2,5 år gamla) och se hur länge barnen kan bevara hemligheten. På midsommar ska vi ha inflyttningsfest så då tänkte vi berätta för våra vänner kanske på nåt roligt sätt, vi får se. Min sambos familj har vi 20-25 mil till så det får bli när vi träffar dem nästa gång helt enkelt. Efter KUB-testet på måndag (om allt ser bra ut) tänkte jag göra det officiellt på jobbet och sambon berättar nog på sitt jobb innan semestern precis.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Jag mår bra, lite trött ibland bara.

    6. sommarplaner?
    Inga resplaner ännu, får se lite hur man mår när man växer. Blir kanske mest småturer runtom i Sverige/Danmark. Njuta av första sommaren i hus och fixa lite kring det.
  18. 9
    1. Hur gammal är du?
    Fyller 34 i höst innan bebisen kommer.

    2. Viket barn väntar du?
    Nr 1

    3. Vilken vecka är du i nu?
    11+4

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    I ock med att vi fick missfall i februari så kände jag iaf att jag ville berätta för några av mina närmaste vänner. Jag har även berättat för personalansvarig på mitt jobb. Sen har vi berättat för mina föräldrar också. Vi/Jag har bara sagt det rakt ut men jag tänkte man kanske kunde säga det på ett roligare sätt till min bror och hans fru, typ viska det till deras bar (8, 6 och 2,5 år gamla) och se hur länge barnen kan bevara hemligheten. På midsommar ska vi ha inflyttningsfest så då tänkte vi berätta för våra vänner kanske på nåt roligt sätt, vi får se. Min sambos familj har vi 20-25 mil till så det får bli när vi träffar dem nästa gång helt enkelt. Efter KUB-testet på måndag (om allt ser bra ut) tänkte jag göra det officiellt på jobbet och sambon berättar nog på sitt jobb innan semestern precis.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Jag mår bra, lite trött ibland bara.

    6. sommarplaner?
    Inga resplaner ännu, får se lite hur man mår när man växer. Blir kanske mest småturer runtom i Sverige/Danmark. Njuta av första sommaren i hus och fixa lite kring det.
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10
    Dags för en liten enkät?

    1. Hur gammal är du?
    Jag blir 40 i augusti

    2. Viket barn väntar du?
    Nr 6

    3. Vilken vecka är du i nu?
    Vecka 10

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Nej väntar tills efter rutin ul i v 19 någongång

    5.Hur mår ni i värmen?
    Rätt kyligt här just nu så bara bra

    6. sommarplaner?
    Inga direkta förutom en vecka i Barcelona med familjen
  20. 10
    Dags för en liten enkät?

    1. Hur gammal är du?
    Jag blir 40 i augusti

    2. Viket barn väntar du?
    Nr 6

    3. Vilken vecka är du i nu?
    Vecka 10

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Nej väntar tills efter rutin ul i v 19 någongång

    5.Hur mår ni i värmen?
    Rätt kyligt här just nu så bara bra

    6. sommarplaner?
    Inga direkta förutom en vecka i Barcelona med familjen
  21. Medlem sedan
    Jul 2010
    #11
    Liten enkät!
    Dags för en liten enkät?

    1. Hur gammal är du? blir 29 i november

    2. Viket barn väntar du? mitt andra

    3. Vilken vecka är du i nu? 11+1

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni? Familjen och en vän som luskade ut det själv och jag kunde inte hålla masken när han frågade

    5.Hur mår ni i värmen? Känner mig konstant bakis, lite illamående och trött

    6. sommarplaner? har inga direkta planer, jobba en vecka sen ta det lugnt och bygga färdigt vårat hus
  22. 11
    Liten enkät!
    Dags för en liten enkät?

    1. Hur gammal är du? blir 29 i november

    2. Viket barn väntar du? mitt andra

    3. Vilken vecka är du i nu? 11+1

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni? Familjen och en vän som luskade ut det själv och jag kunde inte hålla masken när han frågade

    5.Hur mår ni i värmen? Känner mig konstant bakis, lite illamående och trött

    6. sommarplaner? har inga direkta planer, jobba en vecka sen ta det lugnt och bygga färdigt vårat hus
  23. Medlem sedan
    Dec 2011
    #12
    1. Jag är 40 år, fyllde i feb.
    2. Väntar mitt 5:e.
    3. Jag är i v11+3
    4.Min yngsta son fick veta i förrgår, övriga familjen visste redan. För dom berättade vi tidigt då jag har två missfall bakom mig i höstas och vintras och det är skönt att ha deras stöd om det går galet igen.
    5. Värmen har jag inga problem med, men i övrigt är jag super trött, mår illa och konstant ont i magen.
    6.Ledig 4 v i juli, lite små utflykter inplanerade men ingen större resa.
  24. 12
    1. Jag är 40 år, fyllde i feb.
    2. Väntar mitt 5:e.
    3. Jag är i v11+3
    4.Min yngsta son fick veta i förrgår, övriga familjen visste redan. För dom berättade vi tidigt då jag har två missfall bakom mig i höstas och vintras och det är skönt att ha deras stöd om det går galet igen.
    5. Värmen har jag inga problem med, men i övrigt är jag super trött, mår illa och konstant ont i magen.
    6.Ledig 4 v i juli, lite små utflykter inplanerade men ingen större resa.
  25. Medlem sedan
    May 2011
    #13
    1: Hur gammal är du?
    Jag är 31 år och hinner kanske bli 32 innan bebisen kommer

    2. Vilket barn väntar du?
    Nr 2

    3: Vilken vecka är du i nu?
    Enligt mina beräkningar (och jag är helt säker på datumen) så är jag i v.12 (11+3), men enligt ultraljudet jag gjorde i måndags så skulle jag vara i v.11 (10+3).

    4.Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Har berättat för våra närmaste. Dock inte för 3-årige sonen. Berättade bara rätt upp och ner.

    5: Hur mår ni i värmen?
    Är ju inte alls varmt just nu, så det går bra

    6: Sommarplaner?
    Ska till The Reef i Danmark i augusti, men annars har vi inget planerat.
  26. 13
    1: Hur gammal är du?
    Jag är 31 år och hinner kanske bli 32 innan bebisen kommer

    2. Vilket barn väntar du?
    Nr 2

    3: Vilken vecka är du i nu?
    Enligt mina beräkningar (och jag är helt säker på datumen) så är jag i v.12 (11+3), men enligt ultraljudet jag gjorde i måndags så skulle jag vara i v.11 (10+3).

    4.Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Har berättat för våra närmaste. Dock inte för 3-årige sonen. Berättade bara rätt upp och ner.

    5: Hur mår ni i värmen?
    Är ju inte alls varmt just nu, så det går bra

    6: Sommarplaner?
    Ska till The Reef i Danmark i augusti, men annars har vi inget planerat.
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14
    1. Hur gammal är du? Hinner bli 37 innan bebben kommer.

    2. Viket barn väntar du? Väntar nr 3

    3. Vilken vecka är du i nu? Är i v 12+4

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni? Ja. Genom telefonsamtal och SMS. Barnen fick veta lite senare.

    5.Hur mår ni i värmen? Jag mår inte alls bra när det är uppåt +30. Men det finns ju skugga :-)

    6. sommarplaner? En vecka på Öland och kanske någon dagsutflykt.
  28. 14
    1. Hur gammal är du? Hinner bli 37 innan bebben kommer.

    2. Viket barn väntar du? Väntar nr 3

    3. Vilken vecka är du i nu? Är i v 12+4

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni? Ja. Genom telefonsamtal och SMS. Barnen fick veta lite senare.

    5.Hur mår ni i värmen? Jag mår inte alls bra när det är uppåt +30. Men det finns ju skugga :-)

    6. sommarplaner? En vecka på Öland och kanske någon dagsutflykt.
  29. Medlem sedan
    Jun 2012
    #15
    1. Hur gammal är du?
    38

    2. Viket barn väntar du?
    Vi väntar vårt fjärde barn

    3. Vilken vecka är du i nu?
    Vecka 13

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Ja, vi har berättat för den närmsta familjen och våra barn samt nära vänner.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Bra, om det nu någon värme att tala om? ;-)

    6. sommarplaner?
    Vandring med tält, några rundor till Sthlm, Bornholm och några mindre utflykter.
  30. 15
    1. Hur gammal är du?
    38

    2. Viket barn väntar du?
    Vi väntar vårt fjärde barn

    3. Vilken vecka är du i nu?
    Vecka 13

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Ja, vi har berättat för den närmsta familjen och våra barn samt nära vänner.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Bra, om det nu någon värme att tala om? ;-)

    6. sommarplaner?
    Vandring med tält, några rundor till Sthlm, Bornholm och några mindre utflykter.
  31. Medlem sedan
    Aug 2009
    #16
    1. 38, eftersom Syskonet väntas 2 dagar innan min födelsedag (jag blir 39 19 dec) är det osäkert om jag fortfarande kommer vara 38 när jag föder.
    2. Barn n 2, storebror kommer vara 3 år när "födelsedagspresenten" kommer.
    3. Nu är jag i vecka 16.
    4. Vi berättade för familjen efter att ha gjort NUPP, där vi precis som förra gången fick risk 1:20000
    5. Jag mår alldeles utmärkt, oförskämt bra faktiskt. Inget illamående varken med denna lilla eller med storebror, bara lite små svimningskänslor. Hoppas bli av med dem nu när jag skaffat järntabletter.
    6. inget speciellt mer än att hälsa på svärmor i Arvidsjaur:-)
  32. 16
    1. 38, eftersom Syskonet väntas 2 dagar innan min födelsedag (jag blir 39 19 dec) är det osäkert om jag fortfarande kommer vara 38 när jag föder.
    2. Barn n 2, storebror kommer vara 3 år när "födelsedagspresenten" kommer.
    3. Nu är jag i vecka 16.
    4. Vi berättade för familjen efter att ha gjort NUPP, där vi precis som förra gången fick risk 1:20000
    5. Jag mår alldeles utmärkt, oförskämt bra faktiskt. Inget illamående varken med denna lilla eller med storebror, bara lite små svimningskänslor. Hoppas bli av med dem nu när jag skaffat järntabletter.
    6. inget speciellt mer än att hälsa på svärmor i Arvidsjaur:-)
  33. Medlem sedan
    Apr 2012
    #17
    1. Hur gammal är du?
    26 år

    2. Viket barn väntar du?
    Första

    3. Vilken vecka är du i nu?
    15

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Ja, familjen fick veta tidigt. Berättade för pappa att han ska bli morfar och till mamma skickade jag ett mms på gravtestet med en fin text. De allra närmsta fick veta när ja plussat. Då sa jag bara att jag var gravid vilket inte kom som en chock då lill*n var planerad.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Jag mår jätte bra. Har därimot mått väldigt illa och varit trött. Men det avtog i v.12

    6. sommarplaner?
    En vecka till värmen två veckor hemma/landet
  34. 17
    1. Hur gammal är du?
    26 år

    2. Viket barn väntar du?
    Första

    3. Vilken vecka är du i nu?
    15

    4. Har ni berättat för familj och vänner? Hur berättade ni?
    Ja, familjen fick veta tidigt. Berättade för pappa att han ska bli morfar och till mamma skickade jag ett mms på gravtestet med en fin text. De allra närmsta fick veta när ja plussat. Då sa jag bara att jag var gravid vilket inte kom som en chock då lill*n var planerad.

    5.Hur mår ni i värmen?
    Jag mår jätte bra. Har därimot mått väldigt illa och varit trött. Men det avtog i v.12

    6. sommarplaner?
    En vecka till värmen två veckor hemma/landet
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar