Plussade i lördags :)
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Plussade i lördags :)

    Har försökt att bli gravid sedan årsskiftet. Fick ett missfall i april förra året i v 7. Nu är jag lite nervös för att det ska bli så igen....

    Jag är 37 år gammal och har två ganska stora barn sedan tidigare. Nu är jag alltså gravid med min karl sedan fyra år tillbaka, detta är hans första barn.

    Jag hoppas att jag får behålla det här barnet!

    Är lite nojig att jag har någon infektion i slidan för det svider, måste kolla upp det i morgon. Så det inte blir något med graviditeten.

  2. 1
    Plussade i lördags :) Har försökt att bli gravid sedan årsskiftet. Fick ett missfall i april förra året i v 7. Nu är jag lite nervös för att det ska bli så igen....

    Jag är 37 år gammal och har två ganska stora barn sedan tidigare. Nu är jag alltså gravid med min karl sedan fyra år tillbaka, detta är hans första barn.

    Jag hoppas att jag får behålla det här barnet!

    Är lite nojig att jag har någon infektion i slidan för det svider, måste kolla upp det i morgon. Så det inte blir något med graviditeten.

  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Grattis hoppas det går hela vägen denna gång.
  4. 2
    Grattis hoppas det går hela vägen denna gång.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar