Oktoberbebisar 2012
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Oktoberbebisar 2012

    finns en grupp på fb för dom som vill vara med där, säg till och vad ni heter så kan jag lägga till er som vän så länge och sedan lägga in er i gruppen


    Hänger inte längre här inne så mycket, kikar in ibland. Hoppas ni mår bra med magarna!
    Peace & Love / Nea
    ¤ Leon född 2010-06-25 ¤
    ¤ Bebis BF 2012-10-08 ¤
    http://familjen-sol.blogspot.com/
  2. 1
    Oktoberbebisar 2012 finns en grupp på fb för dom som vill vara med där, säg till och vad ni heter så kan jag lägga till er som vän så länge och sedan lägga in er i gruppen


    Hänger inte längre här inne så mycket, kikar in ibland. Hoppas ni mår bra med magarna!
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Hej hej!
    Kul att se dig här inne! Saknat dig lite. Vi var ju båda med i Försökt-gruppen samtidigt.
    Är inte med i FB så tänker inte titta in där men kul att höra att det går framåt för dig i alla fall!
    Vet du vad det blir för sort på den i magen?
    Hoppas att allt går bra för dig!
  4. 2
    Hej hej!
    Kul att se dig här inne! Saknat dig lite. Vi var ju båda med i Försökt-gruppen samtidigt.
    Är inte med i FB så tänker inte titta in där men kul att höra att det går framåt för dig i alla fall!
    Vet du vad det blir för sort på den i magen?
    Hoppas att allt går bra för dig!
  5. Medlem sedan
    Apr 2011
    #3
    Hej! Hängertyvärr inte heller här så mycket längre..Oktoberbebisar 2012 går jag gärna med i Therese Aho heter jag.
  6. 3
    Hej! Hängertyvärr inte heller här så mycket längre..Oktoberbebisar 2012 går jag gärna med i Therese Aho heter jag.
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Vad gullig du är!
    Ja här går allt framåt i en rasande fart! Förstår inte vart tiden tar vägen. Har det dock lite jobbigt i familjen då min morfar ligger inför döden och det har tagit knäcken på mig, nästan. Har haft svårt att fokusera på graviditeten. Men man kan ju inte riktigt styra hur man mår med sina normala känslor toppat med hormoner.
    Vi ska få en liten flicka Är jättelycklig över det, har en pojke sen innan och var övertygad att jag skulle få en till då ingen i min familj fått flickor, så jag blev lite chockad

    Hur mår du och vet du om du väntar flicka eller pojke?
    Kram!
  8. 4
    Vad gullig du är!
    Ja här går allt framåt i en rasande fart! Förstår inte vart tiden tar vägen. Har det dock lite jobbigt i familjen då min morfar ligger inför döden och det har tagit knäcken på mig, nästan. Har haft svårt att fokusera på graviditeten. Men man kan ju inte riktigt styra hur man mår med sina normala känslor toppat med hormoner.
    Vi ska få en liten flicka Är jättelycklig över det, har en pojke sen innan och var övertygad att jag skulle få en till då ingen i min familj fått flickor, så jag blev lite chockad

    Hur mår du och vet du om du väntar flicka eller pojke?
    Kram!
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    har lagt till dig nu, hoppas det var du
  10. 5
    har lagt till dig nu, hoppas det var du
  11. Medlem sedan
    Oct 2011
    #6
    Beklagar med din morfar! Aldrig kul när någon nära är dålig.

    Kul med en tjej! För oss blir det en kille till! Du går emot din familj med en tjej och jag går också emot min familj med två killar på raken. Det har ingen haft hos oss Kille-Tjej är det vanliga hos oss och om det är två av samma sort så är det tjejer på raken. Men det var som jag trodde. Mannen gör bara pojkar

    Mår toppenbra själv. Den här lille killen är mycket livligare i magen än sonen var i magen så det känns annorlunda den här gången.
    Du får komma in någon gång och göra ett inlägg här så jag vet hur det går för dig!
    Kram!
  12. 6
    Beklagar med din morfar! Aldrig kul när någon nära är dålig.

    Kul med en tjej! För oss blir det en kille till! Du går emot din familj med en tjej och jag går också emot min familj med två killar på raken. Det har ingen haft hos oss Kille-Tjej är det vanliga hos oss och om det är två av samma sort så är det tjejer på raken. Men det var som jag trodde. Mannen gör bara pojkar

    Mår toppenbra själv. Den här lille killen är mycket livligare i magen än sonen var i magen så det känns annorlunda den här gången.
    Du får komma in någon gång och göra ett inlägg här så jag vet hur det går för dig!
    Kram!
  13. Medlem sedan
    Jul 2005
    #7
    Hej! Jag har heller inte riktigt tid att hänga så mycket här inne, jobb & familj tar all tid just nu!

    Vill såklart vara med i Oktoberbebisar! Zandra Gerdin heter jag
  14. 7
    Hej! Jag har heller inte riktigt tid att hänga så mycket här inne, jobb & familj tar all tid just nu!

    Vill såklart vara med i Oktoberbebisar! Zandra Gerdin heter jag
  15. Medlem sedan
    Mar 2012
    #8
    Lägg gärna till mig i den gruppen! Jag heter Linda Blomstedt
  16. 8
    Lägg gärna till mig i den gruppen! Jag heter Linda Blomstedt
  17. Medlem sedan
    Aug 2007
    #9
    åh jag kunde inte söka fram dig, se om du hittar mig istället. Nea Larsson har en bild i profil och jag har lugg (så du lägger till rätt)
  18. 9
    åh jag kunde inte söka fram dig, se om du hittar mig istället. Nea Larsson har en bild i profil och jag har lugg (så du lägger till rätt)
  19. Medlem sedan
    Aug 2007
    #10
    nu har jag lagt till dig Linda
  20. 10
    nu har jag lagt till dig Linda
  21. Medlem sedan
    Mar 2012
    #11
    Okej, kan inte se att jag är med i någon ny grupp men det kanske jag är?
  22. 11
    Okej, kan inte se att jag är med i någon ny grupp men det kanske jag är?
  23. Medlem sedan
    Aug 2007
    #12
    men va knasigt! jag provar igen!
  24. 12
    men va knasigt! jag provar igen!
  25. Medlem sedan
    Jul 2005
    #13
    Hej! Vi har vart på semester så jag har helt missat att du skrivit. Har sökt efter dig men hittar ingen Nea Larsson heller...hur gör man då?
  26. 13
    Hej! Vi har vart på semester så jag har helt missat att du skrivit. Har sökt efter dig men hittar ingen Nea Larsson heller...hur gör man då?
  27. Medlem sedan
    Aug 2007
    #14
    ånej, men va dumt! men kolla om du hittar Linda här nedanför så kanske hon kan lägga till dig
  28. 14
    ånej, men va dumt! men kolla om du hittar Linda här nedanför så kanske hon kan lägga till dig
  29. Medlem sedan
    Jul 2005
    #15
    Linda! Nu har jag skickat en vänförfrågan till dig så kanske du kan lägga till mig i gruppen? Zandra Gerdin heter jag
  30. 15
    Linda! Nu har jag skickat en vänförfrågan till dig så kanske du kan lägga till mig i gruppen? Zandra Gerdin heter jag
  31. Medlem sedan
    Mar 2012
    #16
    Suck, nu har jag råkat trycka så jag inte är medlem i gruppen längre... Dumma dator!!!!! Vill du adda mig i gruppen, igen? Tack på förhand!
  32. 16
    Suck, nu har jag råkat trycka så jag inte är medlem i gruppen längre... Dumma dator!!!!! Vill du adda mig i gruppen, igen? Tack på förhand!
  33. Medlem sedan
    Aug 2007
    #17
    har addat dig igen linda
  34. 17
    har addat dig igen linda
  35. Medlem sedan
    Jun 2008
    #18
    Hej,
    Vill också gärna vara med i FB-gruppen. Jag heter Annika Börjeson och är från Lidköping.
  36. 18
    Hej,
    Vill också gärna vara med i FB-gruppen. Jag heter Annika Börjeson och är från Lidköping.
  37. Medlem sedan
    Aug 2007
    #19
    jag har addat dig för att kunna lägga till dig i gruppen
  38. 19
    jag har addat dig för att kunna lägga till dig i gruppen
  39. Medlem sedan
    Feb 2012
    #20
    Addar någon mig också? Heter Heidi Kaislaniemi.
  40. 20
    Addar någon mig också? Heter Heidi Kaislaniemi.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar