Novemberbarn 2012
_1211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2011
    #1

    Novemberbarn 2012

    Hänger ni mycket på fb? Tänkte starta en grupp där med namnet Novemberbarn 2012. Bli gärna medlem där
  2. 1
    Novemberbarn 2012 Hänger ni mycket på fb? Tänkte starta en grupp där med namnet Novemberbarn 2012. Bli gärna medlem där
  3. Medlem sedan
    Apr 2011
    #2
    Kan tillägga att det är en sluten grupp, alltså kan ingen obehörig gå in där och läsa.
  4. 2
    Kan tillägga att det är en sluten grupp, alltså kan ingen obehörig gå in där och läsa.
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    nja, jag har inte ens fb.
  6. 3
    nja, jag har inte ens fb.
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Jag är nu medlem där. Hoppas ingen annan ser att jag har blivit medlem (dvs dom andra jag har på fb)
  8. 4
    Jag är nu medlem där. Hoppas ingen annan ser att jag har blivit medlem (dvs dom andra jag har på fb)
  9. Medlem sedan
    Apr 2012
    #5
    Ska se om jag hittar gruppen
  10. 5
    Ska se om jag hittar gruppen
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Jag har begärt att få gå med i gruppen =)
  12. 6
    Jag har begärt att få gå med i gruppen =)
  13. Medlem sedan
    Apr 2012
    #7
    Jag hittade hit genom gruppen.
  14. 7
    Jag hittade hit genom gruppen.
  15. Medlem sedan
    Oct 2011
    #8
    Då har jag skickat en request bra idé tycker jag!
  16. 8
    Då har jag skickat en request bra idé tycker jag!
  17. Medlem sedan
    Jul 1998
    #9
    Har också requestat nu!
    Ida med H-98, M-00, L-06 & nr 4 växande i magen
  18. 9
    Har också requestat nu!
  19. Medlem sedan
    Mar 2012
    #10
    Jag har också skickat en begäran nu

    Ett litet frågetecken bara, vem är Torbjörn Hansson? (Trodde det bara var tjejer.. ^^)
  20. 10
    Jag har också skickat en begäran nu

    Ett litet frågetecken bara, vem är Torbjörn Hansson? (Trodde det bara var tjejer.. ^^)
  21. Medlem sedan
    Apr 2011
    #11
    Haha, Torbjörn är min lillebror Va tvungen att ha minst en medlem för att kunna bilda en grupp. Han vet inte ens om att han är medlem, han är aldrig inne på fb.....

    Men nu ska jag ta bort honom
  22. 11
    Haha, Torbjörn är min lillebror Va tvungen att ha minst en medlem för att kunna bilda en grupp. Han vet inte ens om att han är medlem, han är aldrig inne på fb.....

    Men nu ska jag ta bort honom
  23. Medlem sedan
    Mar 2012
    #12
    Har försökt att hitta den men får bara upp "gamla grupper". Men det kanske inte funkar att söka på Iphone, får prova på datorn nån kväll?!?
  24. 12
    Har försökt att hitta den men får bara upp "gamla grupper". Men det kanske inte funkar att söka på Iphone, får prova på datorn nån kväll?!?
  25. Medlem sedan
    Oct 2002
    #13
    Så småningom ska jag bli medlem. Så fort jag vågar lita på att det blir ett barn denna gång. Troligen efter RUL som jag har den 25/6.
    Stolt mamma till Nellie 020901, Felix 040525 och Minea 080623. Sörjer änglapojkarna som dött i magen på mig i v19, v19 och v13. Nu bor det ännu en liten skrutt i min mage med bf 121120.

    Min gravidblogg;
    http://ivantanpaettliv.blogg.se

    Min blogg;
    http://litenskrutt.blogg.se/

    Mina auktioner;
    http://www.tradera.com/category/cate...x?ftgnr=460865
  26. 13
    Så småningom ska jag bli medlem. Så fort jag vågar lita på att det blir ett barn denna gång. Troligen efter RUL som jag har den 25/6.
  27. Medlem sedan
    Mar 2012
    #14
    Okej! ^^
    Nej, jag blev bara nyfiken, var tvungen att fråga :P
  28. 14
    Okej! ^^
    Nej, jag blev bara nyfiken, var tvungen att fråga :P
  29. Medlem sedan
    Apr 2011
    #15
    Konstigt att du inte hittar? Gå in på facebook, skriv Novemberbarn 2012 i sökrutan högst upp. (samma ruta som man tex söker efter vänner i). Då ska gruppen komma fram, sen söker du bara medlemskap så godkänner jag dig Skulle det inte gå ändå så kan du bli vän med mig på fb så kan jag lägga till dig i gruppen. Jag heter Therese Aho
  30. 15
    Konstigt att du inte hittar? Gå in på facebook, skriv Novemberbarn 2012 i sökrutan högst upp. (samma ruta som man tex söker efter vänner i). Då ska gruppen komma fram, sen söker du bara medlemskap så godkänner jag dig Skulle det inte gå ändå så kan du bli vän med mig på fb så kan jag lägga till dig i gruppen. Jag heter Therese Aho
  31. Medlem sedan
    Mar 2012
    #16
    Tänkte gå med, men även om det är en sluten grupp så kunde jag som icke ansluten medlem se vilka som är medlemmar idag och jag är inte redo att gå ut på Facebook med in graviditet ännu så håller mig här. Lagom anonymt Dock en mkt bra idé!!
  32. 16
    Tänkte gå med, men även om det är en sluten grupp så kunde jag som icke ansluten medlem se vilka som är medlemmar idag och jag är inte redo att gå ut på Facebook med in graviditet ännu så håller mig här. Lagom anonymt Dock en mkt bra idé!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar