smyger in med en tå :)
_1302 Februaribarn
  1. kanske 4a
    #1

    smyger in med en tå :)

    Alltså jag har gjort så här flera gånger förut och smygit in i trådar då jag trott jag att kanske har plussat, och varje gång har jag ångrat mig. Men jag kan inte låta bli nu heller, jag måste få drömma lite om inte annat. Jag testade i morse äl +9 och kan ana en svag skugga. Jag hoppas jag i morgon får skriva att jag ser ett svagt streck och att min fjärde guldklimp är på jäsning. Jag har två utomkveds i bagaget också, så jag kommer inte ropa hej även om jag får plus i morgon. Men då är jag iaf ett steg närmare.


    Grattis till alla som plussat!
  2. 1
    smyger in med en tå :) Alltså jag har gjort så här flera gånger förut och smygit in i trådar då jag trott jag att kanske har plussat, och varje gång har jag ångrat mig. Men jag kan inte låta bli nu heller, jag måste få drömma lite om inte annat. Jag testade i morse äl +9 och kan ana en svag skugga. Jag hoppas jag i morgon får skriva att jag ser ett svagt streck och att min fjärde guldklimp är på jäsning. Jag har två utomkveds i bagaget också, så jag kommer inte ropa hej även om jag får plus i morgon. Men då är jag iaf ett steg närmare.


    Grattis till alla som plussat!
  3. Medlem sedan
    Apr 2012
    #2
    håller tummarna för dig!
  4. 2
    håller tummarna för dig!
  5. kanske 4a
    #3
    Tack! Fick samma svaga skugga i morse efter att testet torkat. Testade nyss med DocMorris och ser ett svagt rosa streck. Kanske tar jag digitalt i morgon.
  6. 3
    Tack! Fick samma svaga skugga i morse efter att testet torkat. Testade nyss med DocMorris och ser ett svagt rosa streck. Kanske tar jag digitalt i morgon.
  7. kanske 4a
    #4
    Blä vet inte vad jag ska tro. Testet aningen tydligare idag men neg på digital. Bara att vänta lite till.
  8. 4
    Blä vet inte vad jag ska tro. Testet aningen tydligare idag men neg på digital. Bara att vänta lite till.
  9. kanske 4:a
    #5
    Nu kliver jag in med ena benet också Testerna lite tydligare idag. Nytt digitalt i morgon.
  10. 5
    Nu kliver jag in med ena benet också Testerna lite tydligare idag. Nytt digitalt i morgon.
  11. Medlem sedan
    Apr 2012
    #6
    woohoo! hoppas hoppas!
  12. 6
    woohoo! hoppas hoppas!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar