våran ankomstgrupp
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    våran ankomstgrupp

    Våran ankomstgrupp är rätt tråkig tycker jag.. Händer aldrig någonting ?
  2. 1
    våran ankomstgrupp Våran ankomstgrupp är rätt tråkig tycker jag.. Händer aldrig någonting ?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Nä, vi är dåliga på att skriva här, helt klart!
    Lite trist, jag har försökt med lite enkäter emellanåt och så där. Men men...
  4. 2
    Nä, vi är dåliga på att skriva här, helt klart!
    Lite trist, jag har försökt med lite enkäter emellanåt och så där. Men men...
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Ah det är tråkigt att ingen skriver något längre. Blir ju nästan avundsjuk på de i de andra grupperna :/
  6. 3
    Ah det är tråkigt att ingen skriver något längre. Blir ju nästan avundsjuk på de i de andra grupperna :/
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Ja här är det lite dött faktiskt. Vi får försöka bli bättre på att skriva och berätta, fråga och ha oss

    Jag har idag i alla fall haft fika med släkt och så för att jag tagit min examen (äntligen). Och jag som efterfrågade tidsfördriv fick mig nu ett alternativ i alla fall. Ett Nintendo wii med Mario-spel som jag gillar. De ska bli kul att nöta regniga och trötta dagar när solen är alldeles för varm
  8. 4
    Ja här är det lite dött faktiskt. Vi får försöka bli bättre på att skriva och berätta, fråga och ha oss

    Jag har idag i alla fall haft fika med släkt och så för att jag tagit min examen (äntligen). Och jag som efterfrågade tidsfördriv fick mig nu ett alternativ i alla fall. Ett Nintendo wii med Mario-spel som jag gillar. De ska bli kul att nöta regniga och trötta dagar när solen är alldeles för varm
  9. Medlem sedan
    Dec 2011
    #5
    Jaa, Jaha vad roligt. Själv skulle jag tagit studenten om jag hade mått så bra under dessa tre år så jag kunde gått kvar vilket jag inte gjorde
  10. 5
    Jaa, Jaha vad roligt. Själv skulle jag tagit studenten om jag hade mått så bra under dessa tre år så jag kunde gått kvar vilket jag inte gjorde
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar