Frysta embryon
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Frysta embryon

    Hejsan,
    Någon som återinfört ett fryst embryo?
    Hur gick det?
    Vi fick en kille på första försöket och har 2 st i frysen som förhoppningsvis skall bli småsyskon så småningom.
  2. 1
    Frysta embryon Hejsan,
    Någon som återinfört ett fryst embryo?
    Hur gick det?
    Vi fick en kille på första försöket och har 2 st i frysen som förhoppningsvis skall bli småsyskon så småningom.
  3. EllinA
    #2
    Ja, jag fick en frysis insatt för precis två månader sedan och det verkar gå åt rätt håll. Ser fram emot KUB-ultraljud om en vecka och hoppas på fortsatt positivt besked då.
    Vårt första färskförsök resulterade också i graviditet men (jätte)tidigt missfall.
    Lycka till!
  4. 2
    Ja, jag fick en frysis insatt för precis två månader sedan och det verkar gå åt rätt håll. Ser fram emot KUB-ultraljud om en vecka och hoppas på fortsatt positivt besked då.
    Vårt första färskförsök resulterade också i graviditet men (jätte)tidigt missfall.
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Grattis! Håller tummarna för att allt går bra.
  6. 3
    Grattis! Håller tummarna för att allt går bra.
  7. Anonym
    #4
    Hej,
    Har en 20-veckors i magen som fastnade på första försöket. Har en 2-åring som blev till på ett andra färskförsök. Så det gick ju bra kan man sammanfatta det
  8. 4
    Hej,
    Har en 20-veckors i magen som fastnade på första försöket. Har en 2-åring som blev till på ett andra färskförsök. Så det gick ju bra kan man sammanfatta det
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Färskförsöket gick inte men vi fick två i frysen, ett blev min dotter som är 20 månader nu och det andra min son som ligger i magen, vecka 26. =)
  10. 5
    Färskförsöket gick inte men vi fick två i frysen, ett blev min dotter som är 20 månader nu och det andra min son som ligger i magen, vecka 26. =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar