Knackar på...
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2010
    #1

    Knackar på...

    Hej alla! Jag plussade för två veckor sedan, har bf ungfär 4/2. Det blir nr 3 för oss, har två killar på 8 och 5 så det känns lite overkligt... Vi velade länge om en liten 3a men nu är vi här...
    Ska på hälsosamtal på Mama Mia på fredag. Är 37 så det blir väl lite prat om olika tester tror jag. Någon som vet?
    Annars mår jag bra, har inte mått illa med någon av barnen. Däremot brösten... har väl ökat minst en storlek! Hua.
    Lycka till alla! Hoppas vi får stanna kvar här. Hängde på AFF med båda killarna, super bra!
  2. 1
    Knackar på... Hej alla! Jag plussade för två veckor sedan, har bf ungfär 4/2. Det blir nr 3 för oss, har två killar på 8 och 5 så det känns lite overkligt... Vi velade länge om en liten 3a men nu är vi här...
    Ska på hälsosamtal på Mama Mia på fredag. Är 37 så det blir väl lite prat om olika tester tror jag. Någon som vet?
    Annars mår jag bra, har inte mått illa med någon av barnen. Däremot brösten... har väl ökat minst en storlek! Hua.
    Lycka till alla! Hoppas vi får stanna kvar här. Hängde på AFF med båda killarna, super bra!
  3. kanske 4a
    #2
    Grattis och välkommen hit! Men vad skönt att slippa må illa, det är det jag bävar mest för. Men har jag överlevt tre gånger ska det väl gå en gång til.
  4. 2
    Grattis och välkommen hit! Men vad skönt att slippa må illa, det är det jag bävar mest för. Men har jag överlevt tre gånger ska det väl gå en gång til.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Välkommen. Ser att vi är lika gamla du och jag. Jag väntar också nr 3 men mina andra två är elva och nio. Känns lite konstigt att börja om på nytt och med ny man.

    Jag ska på KUB test i vecka 11. Känns lite jobbigare denna gången tycker jag när man blir mera uppenbart påmind om allt kanske inte går helt ok.

    Lycka till!
  6. 3
    Välkommen. Ser att vi är lika gamla du och jag. Jag väntar också nr 3 men mina andra två är elva och nio. Känns lite konstigt att börja om på nytt och med ny man.

    Jag ska på KUB test i vecka 11. Känns lite jobbigare denna gången tycker jag när man blir mera uppenbart påmind om allt kanske inte går helt ok.

    Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Jun 2012
    #4
    Hej och grattis!

    Vad roligt med en trea - ser att vi både är lika gamla och väntar nr. 3 :-)
  8. 4
    Hej och grattis!

    Vad roligt med en trea - ser att vi både är lika gamla och väntar nr. 3 :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar