dramatik...
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    dramatik...

    Igår var vi till mvc för att mäta magen och lyssna på hjärtljuden för första gången. Mina värden var bra och magen tydligen på övre kurvan vad gäller storlek. Men när barnmorskan skulle lyssna på hjärtljuden så hörde hon inte mer än typ 80 slag i minuten. Så vi blev skickade 12 mil till Gävle för att dubbelkolla. Ni anar inte hur många saker mellan hopp och förtvivlan man hinner tänka under de milen. Första gången min man överskred hastighetsbegränsningarna nästan hela sträckan.
    Men väl i Gävle fick vi se en riktigt livlig krabat vars hjärta slog precis som det ska. Så till slut var det skönt att få se lillkillen en extragång men fy vad orolig man kan bli! Allt såg bra ut och speciellt de små tårna var så fina.
  2. 1
    dramatik... Igår var vi till mvc för att mäta magen och lyssna på hjärtljuden för första gången. Mina värden var bra och magen tydligen på övre kurvan vad gäller storlek. Men när barnmorskan skulle lyssna på hjärtljuden så hörde hon inte mer än typ 80 slag i minuten. Så vi blev skickade 12 mil till Gävle för att dubbelkolla. Ni anar inte hur många saker mellan hopp och förtvivlan man hinner tänka under de milen. Första gången min man överskred hastighetsbegränsningarna nästan hela sträckan.
    Men väl i Gävle fick vi se en riktigt livlig krabat vars hjärta slog precis som det ska. Så till slut var det skönt att få se lillkillen en extragång men fy vad orolig man kan bli! Allt såg bra ut och speciellt de små tårna var så fina.
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Hu vilket skrämselskott! Skönt att BM ändå tar det allvarigt och skickar er på extrakoll. Bättre en gång för mycket än en gång för lite! Skönt att allt såg bra ut och att killen mådde bra!
    Längtar som en tok till oktober då man får se de små tårna och fingrarna "på riktigt"!
    Ha en riktigt skön helg!
  4. 2
    Hu vilket skrämselskott! Skönt att BM ändå tar det allvarigt och skickar er på extrakoll. Bättre en gång för mycket än en gång för lite! Skönt att allt såg bra ut och att killen mådde bra!
    Längtar som en tok till oktober då man får se de små tårna och fingrarna "på riktigt"!
    Ha en riktigt skön helg!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar