Hur mycket vågar man vara lycklig?
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2012
    #1

    Hur mycket vågar man vara lycklig?

    Fick reda på att jag är gravid den 1 juni och har redan varit hos barnmorska då jag har högt blodtryck. Mina bröst har ömmat i två veckor och jag har känt av min livmoder. Allt helt normalt enligt BM =)
    Har varit överlycklig men senaste tre dagarna sen så har det dämpats lite. Jag har börjat bli lite orolig för hur det ska gå. Man läser så mycket om vad som kan hända och att man blir mer säker på graviditeten i vecka 11-13.
    Jag vill bara skrika ut till världen att vi väntar barn och vara lycklig över den lilla ärta jag har i magen. Men sen kommer den där lilla olust känslan, man ska inte vara för lycklig ifall något händer.
    Men jag vill ju vara lycklig, kan jag det? Om det händer något så är väl det otroligt ledsamt oavsett hur lycklig jag var innan?

    Ser fram emot min graviditet och väntar ivrigt på den 9 februari <3
  2. 1
    Hur mycket vågar man vara lycklig? Fick reda på att jag är gravid den 1 juni och har redan varit hos barnmorska då jag har högt blodtryck. Mina bröst har ömmat i två veckor och jag har känt av min livmoder. Allt helt normalt enligt BM =)
    Har varit överlycklig men senaste tre dagarna sen så har det dämpats lite. Jag har börjat bli lite orolig för hur det ska gå. Man läser så mycket om vad som kan hända och att man blir mer säker på graviditeten i vecka 11-13.
    Jag vill bara skrika ut till världen att vi väntar barn och vara lycklig över den lilla ärta jag har i magen. Men sen kommer den där lilla olust känslan, man ska inte vara för lycklig ifall något händer.
    Men jag vill ju vara lycklig, kan jag det? Om det händer något så är väl det otroligt ledsamt oavsett hur lycklig jag var innan?

    Ser fram emot min graviditet och väntar ivrigt på den 9 februari <3
  3. kanske 4a
    #2
    Det är klart att du ska vara lycklig!! Om något går fel beror det ju inte på det och du kommer inte heller bli mindre ledsen om du inte har varit lycklig innan. Så skrik på du
  4. 2
    Det är klart att du ska vara lycklig!! Om något går fel beror det ju inte på det och du kommer inte heller bli mindre ledsen om du inte har varit lycklig innan. Så skrik på du
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar