brunt :(
_1302 Februaribarn
  1. väntar 4:an
    #1

    brunt :(

    Nu är jag livrädd att något inte står rätt till. Fick bruna flytningar i morse och nyss kom det lite lite till. Jag tycker ju att jag har så lite symtom och det kanske inte blir något av denna grav. Är så ledsen, vi som kämpat i snart ett år för att bli gravida. Jag har inte haft brunt eller blod vid mina normala graviditeter bara vid mina två X. Ringer KK i morgon om det inte slutar.
  2. 1
    brunt :( Nu är jag livrädd att något inte står rätt till. Fick bruna flytningar i morse och nyss kom det lite lite till. Jag tycker ju att jag har så lite symtom och det kanske inte blir något av denna grav. Är så ledsen, vi som kämpat i snart ett år för att bli gravida. Jag har inte haft brunt eller blod vid mina normala graviditeter bara vid mina två X. Ringer KK i morgon om det inte slutar.
  3. väntar 4:an
    #2
    Mäh knäppa dator, den skickade två
  4. 2
    Mäh knäppa dator, den skickade två
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Håller tummarna för dig att det inte blir missfall, förstår oron. Jag känner inte heller något alls direkt av denna graviditet och har varit lite nojjig för missfall... Mådde rätt illa sist, känner just ingenting nu. Har nu bestämt mig för att det ändå inte är nåt jag kan göra nåt åt och det funkar ganska bra, har dock inte tvingats gå igenom några missfall tidigare vilket troligtvis hjälper. Lycka till!
  6. 3
    Håller tummarna för dig att det inte blir missfall, förstår oron. Jag känner inte heller något alls direkt av denna graviditet och har varit lite nojjig för missfall... Mådde rätt illa sist, känner just ingenting nu. Har nu bestämt mig för att det ändå inte är nåt jag kan göra nåt åt och det funkar ganska bra, har dock inte tvingats gå igenom några missfall tidigare vilket troligtvis hjälper. Lycka till!
  7. väntar 4:an
    #4
    Tack! Det kommer lite lite idag med men inte alls mycket. Hoppas på det bästa. Nu åker vi bort en vecka så vi hörs efter det. Kram!
  8. 4
    Tack! Det kommer lite lite idag med men inte alls mycket. Hoppas på det bästa. Nu åker vi bort en vecka så vi hörs efter det. Kram!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar