Får tyvärr lämna er :(
_1301 Januaribarn
  1. Cinco
    #1

    Får tyvärr lämna er :(

    Enligt sista mens skulle jag vara i v.10+1 idag.
    Bebisen motsvarade 9+3 och det fanns ingen hjärtaktivitet. Vårt älskade lilla pyre dog för några dagar sedan... Fick en tid till gyn på mitt sjukhus imorgon bitti, där de gör nytt UL och sen tar vi beslut om det ska väntas ut eller sättas igång. Jag har inte haft ont, inga blödningar, ingenting. Jag bara gråter & gråter. Nu ska vi hem & berätta för barnen
  2. 1
    Får tyvärr lämna er :( Enligt sista mens skulle jag vara i v.10+1 idag.
    Bebisen motsvarade 9+3 och det fanns ingen hjärtaktivitet. Vårt älskade lilla pyre dog för några dagar sedan... Fick en tid till gyn på mitt sjukhus imorgon bitti, där de gör nytt UL och sen tar vi beslut om det ska väntas ut eller sättas igång. Jag har inte haft ont, inga blödningar, ingenting. Jag bara gråter & gråter. Nu ska vi hem & berätta för barnen
  3. Nr 5 !?
    #2
    Nej!!! Så tråkigt när det händer! Vet hur det känns... Hade dina symptom försvagats något? Är det ditt första mf? Stor kram!
  4. 2
    Nej!!! Så tråkigt när det händer! Vet hur det känns... Hade dina symptom försvagats något? Är det ditt första mf? Stor kram!
  5. Cinco
    #3
    Fanns/finns inga tecken på att något är fel.
    Samma trötthet, illamående ibland. Foglossningen har eskalerat senaste veckan.
    Inga smärtor i magen, inga blödningar..

    Ja, det är mitt första missfall. Nu vill vi att det ska vara över snabbt så en ny, frisk & fin bebis kan flytta in!
  6. 3
    Fanns/finns inga tecken på att något är fel.
    Samma trötthet, illamående ibland. Foglossningen har eskalerat senaste veckan.
    Inga smärtor i magen, inga blödningar..

    Ja, det är mitt första missfall. Nu vill vi att det ska vara över snabbt så en ny, frisk & fin bebis kan flytta in!
  7. Tredje?!
    #4
    Nej! Åh vad ledsen jag blir för er skull. Fy vilken mardröm, när allt känns som det ska räknar man ju lite med att allt är ok. Jag hoppas att ni blir väl omhändertagna imorgon och att du och din man tar hand om varandra. Må allt gå så smidigt som det bara kan.
    Stor kram!
  8. 4
    Nej! Åh vad ledsen jag blir för er skull. Fy vilken mardröm, när allt känns som det ska räknar man ju lite med att allt är ok. Jag hoppas att ni blir väl omhändertagna imorgon och att du och din man tar hand om varandra. Må allt gå så smidigt som det bara kan.
    Stor kram!
  9. Nr 5 !?
    #5
    Hoppas allt går smidigt för dig nu. Och att det snart flyttar in en frisk bebbe - den bästa medicinen.Gråt ut och ta hand om er! Uppdatera oss gärna om hur det går.
  10. 5
    Hoppas allt går smidigt för dig nu. Och att det snart flyttar in en frisk bebbe - den bästa medicinen.Gråt ut och ta hand om er! Uppdatera oss gärna om hur det går.
  11. Medlem sedan
    Sep 2011
    #6
    Gud vad hemskt och orättvist! Vet inte riktigt va man ska säga! Massa styrker kramar till er!
  12. 6
    Gud vad hemskt och orättvist! Vet inte riktigt va man ska säga! Massa styrker kramar till er!
  13. Cinco
    #7
    Tack snälla. Det ska jag göra! Kommer följa er härinne!!
  14. 7
    Tack snälla. Det ska jag göra! Kommer följa er härinne!!
  15. Cinco
    #8
    Tack för omtanken!
    Är så glad att jag har min sambo & mina fina barn. De gör det lite lättare... men rätt vad det är så kommer tårarna igen. Vill snabbspola tiden nu, vill bara att detta ska vara över och att jag är gravid igen. Men hu vad nojig jag kommer vara nästa gång...

    Stort lycka till med bebisen, kommer kika in här hos er med jämna mellanrum!
  16. 8
    Tack för omtanken!
    Är så glad att jag har min sambo & mina fina barn. De gör det lite lättare... men rätt vad det är så kommer tårarna igen. Vill snabbspola tiden nu, vill bara att detta ska vara över och att jag är gravid igen. Men hu vad nojig jag kommer vara nästa gång...

    Stort lycka till med bebisen, kommer kika in här hos er med jämna mellanrum!
  17. Cinco
    #9
    Tack snälla för omtanken!
  18. 9
    Tack snälla för omtanken!
  19. Tredje?!
    #10
    Jag hoppas att du läker fort, på alla sätt och att ni snabbt är på banan igen!

    Lova komma in och rapportera hur det går!
  20. 10
    Jag hoppas att du läker fort, på alla sätt och att ni snabbt är på banan igen!

    Lova komma in och rapportera hur det går!
  21. Cinco
    #11
    Det lovar jag! Kommer följa er hela vägen in i mål!
  22. 11
    Det lovar jag! Kommer följa er hela vägen in i mål!
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Nej, vad hemskt
  24. 12
    Nej, vad hemskt
  25. Medlem sedan
    May 2012
    #13
    Nej! Vad sorgligt.
    Stor kram till dig!
  26. 13
    Nej! Vad sorgligt.
    Stor kram till dig!
  27. Nummer 4
    #14
    Åh nej inte du också!! Vad fruktansvärt att inte ha en aning och komma där och få se det på UL. Hoppas att det går hyfsat lätt och smärtfritt för dig nu. Själv har jag nästan slutat blöda nu efter 9 dagar. På onsdag är det återbesök på gynakuten så då hoppas jag att allt är ute det här är över. Nu vill jag bara få bli gravid igen!

    Ta hand om dig nu så hoppas jag att vi ses i en ny ankomstgrupp snart!!

    Kram
  28. 14
    Åh nej inte du också!! Vad fruktansvärt att inte ha en aning och komma där och få se det på UL. Hoppas att det går hyfsat lätt och smärtfritt för dig nu. Själv har jag nästan slutat blöda nu efter 9 dagar. På onsdag är det återbesök på gynakuten så då hoppas jag att allt är ute det här är över. Nu vill jag bara få bli gravid igen!

    Ta hand om dig nu så hoppas jag att vi ses i en ny ankomstgrupp snart!!

    Kram
  29. Medlem sedan
    Feb 2011
    #15
    Usch vad hemskt! Stora kramar!!
  30. 15
    Usch vad hemskt! Stora kramar!!
  31. Fru P
    #16
    Ledsen för din skull Cinco.
    kramar
  32. 16
    Ledsen för din skull Cinco.
    kramar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar