Drömmar :)
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Drömmar :)

    Ja jag säger då det.. Jag brukade drömma mycket och konstigt redan innan jag blev gravid men nu är det helt galet mycket. I natt var jag på ultraljud med min kille och det var ett nytt slags UL där man kunde se bebisen som på en video, helt vanligt. Han låg där och vinkade haha. Man kunde se vilken ögonfärg och hårfärg den hade helt galet. Sen att det låg på Elvis "Graceland" gör ju saken ännu konstigare, jag som inte ens är en Elvisfan
    Så det ska bli kul att se om han kommer ut med mörkblå ögon och brunt hår.
    Hur har ni andra det med drömmarna?
  2. 1
    Drömmar :) Ja jag säger då det.. Jag brukade drömma mycket och konstigt redan innan jag blev gravid men nu är det helt galet mycket. I natt var jag på ultraljud med min kille och det var ett nytt slags UL där man kunde se bebisen som på en video, helt vanligt. Han låg där och vinkade haha. Man kunde se vilken ögonfärg och hårfärg den hade helt galet. Sen att det låg på Elvis "Graceland" gör ju saken ännu konstigare, jag som inte ens är en Elvisfan
    Så det ska bli kul att se om han kommer ut med mörkblå ögon och brunt hår.
    Hur har ni andra det med drömmarna?
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Jag har drömt en del jag med, min sambo också han har drömt om bebis, medan jag drömt mer om graviditeten i sig. I en dröm gratulerade en vän mig till magen, jag svarade "detsamma" och klappade henne på magen. Hon var dock inte gravid! I en annan dröm hade min mage försvunnit och jag var helt förvirrad över det.

    Sedan har jag nån bild i huvudet om hur hen kommer se ut, eller ja, jag tror att det är en flicka. Bilden bygger dock mer på dagdrömmar än drömmar i sömnen.


    Glad midsommar blivande mammor
  4. 2
    Jag har drömt en del jag med, min sambo också han har drömt om bebis, medan jag drömt mer om graviditeten i sig. I en dröm gratulerade en vän mig till magen, jag svarade "detsamma" och klappade henne på magen. Hon var dock inte gravid! I en annan dröm hade min mage försvunnit och jag var helt förvirrad över det.

    Sedan har jag nån bild i huvudet om hur hen kommer se ut, eller ja, jag tror att det är en flicka. Bilden bygger dock mer på dagdrömmar än drömmar i sömnen.


    Glad midsommar blivande mammor
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Jag drömmer också helt sjuka drömmar i perioder, och ibland ingenting alls. Jag har på senaste tiden börjat drömma om bebisen som alla gånger utom en har varit "könlös". Den gången jag drömde om könet så var det en kille, och jag gjorde allt för att ingen skulle få reda på att det var just en kille. BARA för att min mamma inte skulle få rätt, då jag är ganska säker på att det är en flicka i magen och hon säger tvärtom
    annars drömmer jag mest konstiga invecklade drömmar om just ingenting speciellt.
  6. 3
    Jag drömmer också helt sjuka drömmar i perioder, och ibland ingenting alls. Jag har på senaste tiden börjat drömma om bebisen som alla gånger utom en har varit "könlös". Den gången jag drömde om könet så var det en kille, och jag gjorde allt för att ingen skulle få reda på att det var just en kille. BARA för att min mamma inte skulle få rätt, då jag är ganska säker på att det är en flicka i magen och hon säger tvärtom
    annars drömmer jag mest konstiga invecklade drömmar om just ingenting speciellt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar