Glad Midsommar!
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Glad Midsommar!

    Glad midsommar till er allihop!

    Hoppas att ni kommer fira och dansa runt stång och äta massa sill och potatis och grilla och allt annat som hör till.

    Själv skall vi fira norr om GBG med hela stora kompisgänget i kompisars sommarstuga. Vi börjar bli rätt många nu när de flesta har två barn eller fler

    Och idag är sista dagen på jobbet innan 6 veckors semester! Så superskönt det skall bli!

    Så en härlig dag och en härlig helg till er alla!
  2. 1
    Glad Midsommar! Glad midsommar till er allihop!

    Hoppas att ni kommer fira och dansa runt stång och äta massa sill och potatis och grilla och allt annat som hör till.

    Själv skall vi fira norr om GBG med hela stora kompisgänget i kompisars sommarstuga. Vi börjar bli rätt många nu när de flesta har två barn eller fler

    Och idag är sista dagen på jobbet innan 6 veckors semester! Så superskönt det skall bli!

    Så en härlig dag och en härlig helg till er alla!
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Stort grattis till semestern!!
    Vi firar med min föräldrar och syskon med barn. Stuga vid havet, bada tunna, grilla, äta och njuta...
    Jag har haft kontakt med en människa på f.kassan idag som meddelat att han godkänt min ansökan om hel sjukskrivning. Så skönt att de inte krånglar!! Pjuh!
    Önskar dig och alla andra en underbar midsommarhelg och KÖR FÖRSIKTIGT!!
  4. 2
    Stort grattis till semestern!!
    Vi firar med min föräldrar och syskon med barn. Stuga vid havet, bada tunna, grilla, äta och njuta...
    Jag har haft kontakt med en människa på f.kassan idag som meddelat att han godkänt min ansökan om hel sjukskrivning. Så skönt att de inte krånglar!! Pjuh!
    Önskar dig och alla andra en underbar midsommarhelg och KÖR FÖRSIKTIGT!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar