Hjälp!
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Hjälp!

    Varför ska det vara så svårt med pojknamn?! Vi har flicknamn väldigt klart för oss men pojknamnen verkar vi inte alls vara ense om. Jag älskar namnet Gideon men det går inte riktigt hem hos mannen. Han är inte helt emot, men inte helt med ändå. Själv har han inga bra förslag alls.
    Har ni några fina förslag, eller måste jag helt enkelt använda mitt veto och se till att jag får som jag vill?
  2. 1
    Hjälp! Varför ska det vara så svårt med pojknamn?! Vi har flicknamn väldigt klart för oss men pojknamnen verkar vi inte alls vara ense om. Jag älskar namnet Gideon men det går inte riktigt hem hos mannen. Han är inte helt emot, men inte helt med ändå. Själv har han inga bra förslag alls.
    Har ni några fina förslag, eller måste jag helt enkelt använda mitt veto och se till att jag får som jag vill?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Måste rekommendera "Namn, dop och namngivning"s gruppen här på aff. Dom är grymma på att hjälpa till! Och där finns bara folk som älskar namn!
  4. 2
    Måste rekommendera "Namn, dop och namngivning"s gruppen här på aff. Dom är grymma på att hjälpa till! Och där finns bara folk som älskar namn!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar