Är det några som bor i Stockholm?
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Är det några som bor i Stockholm?

    Hej allihop,

    Jag har varit medlem länge men inte skrivit något här tidigare, jag undrar om det finns några augustimammor som bor i Stockholm.
    Jag väntar en liten tjej den 8/8 och för tillfället känns det verkligen bara som om jag väntar på att hon ska komma ut.

    Det skulle vara roligt att träffa andra blivande mammor i närheten som gärna vill träffas för att umgås med bebisarna sen.

    Jag bloggar även på www.whatiwant.se om ni vill veta mer om vem jag är.
    Kramar Jinni
    Hälsningar Jinni - www.whatiwant.se

    Facebook: facebook.com/Jinnispage
    Twitter: @TweetJinni
    Instagram: tweetjinni
    Pinterest:
    tweetjinni

    PS. Just nu har lillabebben.se 20% på gravid- & amningsprodukter från Carriwell med rabattkoden: WHATIWANT
  2. 1
    Är det några som bor i Stockholm? Hej allihop,

    Jag har varit medlem länge men inte skrivit något här tidigare, jag undrar om det finns några augustimammor som bor i Stockholm.
    Jag väntar en liten tjej den 8/8 och för tillfället känns det verkligen bara som om jag väntar på att hon ska komma ut.

    Det skulle vara roligt att träffa andra blivande mammor i närheten som gärna vill träffas för att umgås med bebisarna sen.

    Jag bloggar även på www.whatiwant.se om ni vill veta mer om vem jag är.
    Kramar Jinni
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Hej!
    Vi tillhör ju Stockholm, även om vi bor en bra bit utanför Jag finns ute på Värmdö och vet att det finns några till på den här sidan stan som väntar smått i Augusti.

    / Jeda
  4. 2
    Hej!
    Vi tillhör ju Stockholm, även om vi bor en bra bit utanför Jag finns ute på Värmdö och vet att det finns några till på den här sidan stan som väntar smått i Augusti.

    / Jeda
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    Bor söder om stan ses om du/ni vill
  6. 3
    Bor söder om stan ses om du/ni vill
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Åh jag ses gärna, jag har så tråkigt på dagarna nu... det är en månad kvar ganska precis och jag har massor med lust att göra saker! Måste bara ta mig ut. Är så lätt att bara bli sittande nu när jag är så otymplig.
    Har du semester? Jobbar du?

    Häls Jinni
  8. 4
    Åh jag ses gärna, jag har så tråkigt på dagarna nu... det är en månad kvar ganska precis och jag har massor med lust att göra saker! Måste bara ta mig ut. Är så lätt att bara bli sittande nu när jag är så otymplig.
    Har du semester? Jobbar du?

    Häls Jinni
  9. Medlem sedan
    Dec 2011
    #5
    Vi kanske borde dra ihop en augusti fika i Stockholm, eller varför inte på Värmdö?
    Det skulle iaf vara väldigt kul att träffa de som har lust i Stockholm.

    Häls Jinni
  10. 5
    Vi kanske borde dra ihop en augusti fika i Stockholm, eller varför inte på Värmdö?
    Det skulle iaf vara väldigt kul att träffa de som har lust i Stockholm.

    Häls Jinni
  11. Medlem sedan
    Jan 2012
    #6
    Det tycker jag låter som en trevlig plan! Alltså fika Det är ju inte jättelångt in till stan bara det finns något bra ställe att fika på. Jag har absolut ingen koll då jag bara bott här uppe i dryga två år.

    / Jeda
  12. 6
    Det tycker jag låter som en trevlig plan! Alltså fika Det är ju inte jättelångt in till stan bara det finns något bra ställe att fika på. Jag har absolut ingen koll då jag bara bott här uppe i dryga två år.

    / Jeda
  13. Medlem sedan
    Dec 2011
    #7
    Det finns ett Espresso House på Dalagatan i Stockholm som är barnvänligt. Nu har vi ju inte några bebisar ännu men vad jag har hört från vänner så är det många föräldrar som tar med sina barn hit då det finns mycket plats för vagnar och personalen är väldigt barnvänlig, plus att det finns en lekhörna.

    Jag kanske ska lägga upp en egen tråd med inbjudan till fika så att alla som har tid och lust kan komma?

    /Jinni
  14. 7
    Det finns ett Espresso House på Dalagatan i Stockholm som är barnvänligt. Nu har vi ju inte några bebisar ännu men vad jag har hört från vänner så är det många föräldrar som tar med sina barn hit då det finns mycket plats för vagnar och personalen är väldigt barnvänlig, plus att det finns en lekhörna.

    Jag kanske ska lägga upp en egen tråd med inbjudan till fika så att alla som har tid och lust kan komma?

    /Jinni
  15. Medlem sedan
    Apr 2010
    #8
    Låter som en bra ide. Jag jobbar till den 1/8. Men kan efter kl15,00 och helg. Väntar ni första barnet? Det här blir min andra.
  16. 8
    Låter som en bra ide. Jag jobbar till den 1/8. Men kan efter kl15,00 och helg. Väntar ni första barnet? Det här blir min andra.
  17. Medlem sedan
    Dec 2011
    #9
    Okej men ska jag lägga upp en tråd med en fikatid kanske?
    Vilken dag i veckan skulle passa dig?

    Jo, vi väntar vårt första barn, så det är både spännande och skrämmande.
  18. 9
    Okej men ska jag lägga upp en tråd med en fikatid kanske?
    Vilken dag i veckan skulle passa dig?

    Jo, vi väntar vårt första barn, så det är både spännande och skrämmande.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar