Plussade igår!
_1303 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Plussade igår!

    Hej allihopa!

    Jag plussade igår och vi väntar nu barn nr 3 runt den 6 mars. Känns overkligt än men hoppas att allt kommer gå bra för oss alla.

    Ska bli kul att hänga här med er!
  2. 1
    Plussade igår! Hej allihopa!

    Jag plussade igår och vi väntar nu barn nr 3 runt den 6 mars. Känns overkligt än men hoppas att allt kommer gå bra för oss alla.

    Ska bli kul att hänga här med er!
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Hej! Jag plussade igår med och väntar alltså nu mitt 2:a barn.
    Så här tidigt visste jag inte om att jag var gravid med min dotter, så det känns lite läskigt att skriva om det. Men dock roligt att få dela med någon i samma sits.
  4. 2
    Hej! Jag plussade igår med och väntar alltså nu mitt 2:a barn.
    Så här tidigt visste jag inte om att jag var gravid med min dotter, så det känns lite läskigt att skriva om det. Men dock roligt att få dela med någon i samma sits.
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    Hej!
    Vi väntar också vårt andra barn. Vi plussade i lördags och vi har inte kunnat hålla tyst om det lilla fröet. Så våra föräldrar och bästa vänner vet om det. Ifall det skulle gå snett så är det dom som kan stötta oss.
  6. 3
    Hej!
    Vi väntar också vårt andra barn. Vi plussade i lördags och vi har inte kunnat hålla tyst om det lilla fröet. Så våra föräldrar och bästa vänner vet om det. Ifall det skulle gå snett så är det dom som kan stötta oss.
  7. Medlem sedan
    Jul 2012
    #4
    Hejsan!

    Jag plussade i fredags. Vet inte hur länge jag varit gravid. Hade en kort kort blödning i mitten/slutet Maj men har inget exakt datum. Tog ett gravtest från RFSU förra mån 25/6 som visade ett ljust ljust streck. Och väntade några dagar och tog ett nytt test som sagt fre 29/6.

    Ska på besök hos BM på tors för att få info. Allt känns omtumlande eftersom detta inte var 100% planerat. Så kom gärna med tips och råd, och någon som kan veta ungefär när BF är och hur långt jag kan vara gången nu.
  8. 4
    Hejsan!

    Jag plussade i fredags. Vet inte hur länge jag varit gravid. Hade en kort kort blödning i mitten/slutet Maj men har inget exakt datum. Tog ett gravtest från RFSU förra mån 25/6 som visade ett ljust ljust streck. Och väntade några dagar och tog ett nytt test som sagt fre 29/6.

    Ska på besök hos BM på tors för att få info. Allt känns omtumlande eftersom detta inte var 100% planerat. Så kom gärna med tips och råd, och någon som kan veta ungefär när BF är och hur långt jag kan vara gången nu.
  9. Medlem sedan
    Feb 2011
    #5
    Hej Tinisen, weacko och Hannis89, grattis till oss! Vad kul!
  10. 5
    Hej Tinisen, weacko och Hannis89, grattis till oss! Vad kul!
  11. Medlem sedan
    Mar 2009
    #6
    Grattis till er alla! Vi har bara berätta för min mamma än så länge väntar nog med att berätta för alla andra till tidigast v.12. Fast det är svårt att hålla sig.

    Håller tummarna för oss alla att allt ska gå bra!
  12. 6
    Grattis till er alla! Vi har bara berätta för min mamma än så länge väntar nog med att berätta för alla andra till tidigast v.12. Fast det är svårt att hålla sig.

    Håller tummarna för oss alla att allt ska gå bra!
  13. Medlem sedan
    Feb 2011
    #7
    Hej
  14. 7
    Hej
  15. Medlem sedan
    Feb 2011
    #8

    inte heller berättat

    Vi har inte heller berättat för någon än. Väntar till vecka 10 då vi ska iväg hela min familj på bröllop. Sen vecka 12 för vänner. Jobbet är lite svårare med???
  16. 8
    inte heller berättat Vi har inte heller berättat för någon än. Väntar till vecka 10 då vi ska iväg hela min familj på bröllop. Sen vecka 12 för vänner. Jobbet är lite svårare med???
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9
    vi har berättat för flera svårt att hålla hemligt då man mår så illa =)
  18. 9
    vi har berättat för flera svårt att hålla hemligt då man mår så illa =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar