Helsingborgsmammor
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    Helsingborgsmammor

    Hejsan!
    I aug kommer vårt lilla hjärta. Jag ser fram emot den tiden mycket men känner att jag hemskt gärna skulle vilja träffa andra i samma situation för att ventilera saker och ting och umgås med. Skoj om du ville höra av dig :-)
    /Tess
  2. 1
    Helsingborgsmammor Hejsan!
    I aug kommer vårt lilla hjärta. Jag ser fram emot den tiden mycket men känner att jag hemskt gärna skulle vilja träffa andra i samma situation för att ventilera saker och ting och umgås med. Skoj om du ville höra av dig :-)
    /Tess
  3. Medlem sedan
    Jun 2012
    #2
    Min lilla flicka är beräknad den 29 augusti Och jag söker också andra mammor i helsingborg
  4. 2
    Min lilla flicka är beräknad den 29 augusti Och jag söker också andra mammor i helsingborg
  5. Medlem sedan
    Mar 2012
    #3
    Hejsan!
    Vad kul att du hörde av dig! Otekniska jag har inte full koll på hur allt funkar härinne men du får jättegärna höra av dig till mig på min mail istället :-). Den behärskar jag lite bättre iaf ;-) [email protected]
  6. 3
    Hejsan!
    Vad kul att du hörde av dig! Otekniska jag har inte full koll på hur allt funkar härinne men du får jättegärna höra av dig till mig på min mail istället :-). Den behärskar jag lite bättre iaf ;-) [email protected]
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar