Gravidbilder!
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Gravidbilder!

    Har varit ute med min far på ett fotoshoot igen! Denna gången vankades det gravidbilder med fokus på magen Här är ett smakprov jag tänkte dela med mig av

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...36750510_n.jpg
  2. 1
    Gravidbilder! Har varit ute med min far på ett fotoshoot igen! Denna gången vankades det gravidbilder med fokus på magen Här är ett smakprov jag tänkte dela med mig av

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...36750510_n.jpg
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Guuuuu va häftigt!!
    Du är så himla vacker med din fusions mage (utan att låta knäpp...?) men ja tycker gravmagar är himla vackert!!!
  4. 2
    Guuuuu va häftigt!!
    Du är så himla vacker med din fusions mage (utan att låta knäpp...?) men ja tycker gravmagar är himla vackert!!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Tack så mycket Är himla nöjd, ska bli kul att få resten av bilderna när pappa redigerat och fixat dem ^_^
  6. 3
    Tack så mycket Är himla nöjd, ska bli kul att få resten av bilderna när pappa redigerat och fixat dem ^_^
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Åh, lovely!
    Jag skulle behöva någon utomstående som kom och plåtade fina magbilder på mej också. Har inga fotointresserade i närheten, så veckobilderna blir mest ren dokumentation...
  8. 4
    Åh, lovely!
    Jag skulle behöva någon utomstående som kom och plåtade fina magbilder på mej också. Har inga fotointresserade i närheten, så veckobilderna blir mest ren dokumentation...
  9. Medlem sedan
    Nov 2011
    #5
    Vad fint! Det känns liksom som du (även om jag inte känner dig).
    Själv blev jag, sambon och magen fotad på midsommarafton, i grönt gräs vid en äng bredvid vårt hus.
    Blev jättebra bilder och det är jättekul att ha i framtiden. Tyvärr har jag inte hittat vart man kan lägga in bilder här =(
  10. 5
    Vad fint! Det känns liksom som du (även om jag inte känner dig).
    Själv blev jag, sambon och magen fotad på midsommarafton, i grönt gräs vid en äng bredvid vårt hus.
    Blev jättebra bilder och det är jättekul att ha i framtiden. Tyvärr har jag inte hittat vart man kan lägga in bilder här =(
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    SaJoMa: Ja, du får hitta någon fort nu innan bebben ploppar ;D

    Marre_303: Tack så mycket! Jo, det är nog ganska jag faktiskt ;P
    Nä, tycker också det är lite småkrångligt att lägga upp bilder här, fattar inte heller xD
    Men har du lagt upp bilderna någon annanstans på internet så kan du ju klistra in länken till bilderna?
  12. 6
    SaJoMa: Ja, du får hitta någon fort nu innan bebben ploppar ;D

    Marre_303: Tack så mycket! Jo, det är nog ganska jag faktiskt ;P
    Nä, tycker också det är lite småkrångligt att lägga upp bilder här, fattar inte heller xD
    Men har du lagt upp bilderna någon annanstans på internet så kan du ju klistra in länken till bilderna?
  13. Medlem sedan
    Nov 2011
    #7
  14. Medlem sedan
    Jun 2011
    #8
    Nä, funkade inte :/ Tror du måste göra bilderna godkända för "alla" istället för bara de du är vänner med på facebook för att det ska gå och se, men jag är inte säker.
  15. 8
    Nä, funkade inte :/ Tror du måste göra bilderna godkända för "alla" istället för bara de du är vänner med på facebook för att det ska gå och se, men jag är inte säker.
  16. Medlem sedan
    Nov 2011
    #9
    Kanske nu då?
  17. 9
    Kanske nu då?
  18. Medlem sedan
    Jun 2011
    #10
    Ja, nu såg man! Jättefina somriga bilder ju!
  19. 10
    Ja, nu såg man! Jättefina somriga bilder ju!
  20. Medlem sedan
    Dec 2011
    #11
    "Fusionsmage"? Jösses mena ju Gravidmage såklart!

    Nu såga jag även dina bilder!
    Jättejättefina!!!!!!!
    Åh vad alla är tjusiga!
    Själv känner jag mig som en svullen flodhäst hahaha
    Men ni andra är jättevackramed era magar!
  21. 11
    "Fusionsmage"? Jösses mena ju Gravidmage såklart!

    Nu såga jag även dina bilder!
    Jättejättefina!!!!!!!
    Åh vad alla är tjusiga!
    Själv känner jag mig som en svullen flodhäst hahaha
    Men ni andra är jättevackramed era magar!
  22. Medlem sedan
    Jun 2011
    #12
    Haha, förstod att du menade det
  23. 12
    Haha, förstod att du menade det
  24. Medlem sedan
    Nov 2011
    #13
    Åh, vad fina bilder!! Tack för att ni delar med er!
  25. 13
    Åh, vad fina bilder!! Tack för att ni delar med er!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar