Sista besöket hos BM innan BF
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Sista besöket hos BM innan BF

    Då har man varit på sista besöket hos BM innan BF. Vi tog de vanliga proverna och sedan mätte vi magen som ligger på sina perfekta 35 cm just nu. och lyssnade på barnets hjärta.

    Vi gjorde även gyn undersökning, då både hon och jag tyckte att det var konstigt att det inte gjorde något sådant då jag var på förlossning på kontroll för magont.

    Var öppen 2cm, och nu så väntar man bara på att värkarna ska sätta igång ordentligt, eller att vattnet ska gå. Men man tyckte att det var lite fuskigt att BM:an kunde känna på barnets huvud redan nu, och jag får vänta tills den har bestämt sig att komma ut.

    Men det känns som det inte är länge kvar nu tills jag får sniffa på min "tjockis"
  2. 1
    Sista besöket hos BM innan BF Då har man varit på sista besöket hos BM innan BF. Vi tog de vanliga proverna och sedan mätte vi magen som ligger på sina perfekta 35 cm just nu. och lyssnade på barnets hjärta.

    Vi gjorde även gyn undersökning, då både hon och jag tyckte att det var konstigt att det inte gjorde något sådant då jag var på förlossning på kontroll för magont.

    Var öppen 2cm, och nu så väntar man bara på att värkarna ska sätta igång ordentligt, eller att vattnet ska gå. Men man tyckte att det var lite fuskigt att BM:an kunde känna på barnets huvud redan nu, och jag får vänta tills den har bestämt sig att komma ut.

    Men det känns som det inte är länge kvar nu tills jag får sniffa på min "tjockis"
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    woho, vad spännande!!
  4. 2
    woho, vad spännande!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Ooo! Riktigt nära nu
    Jättespännande!!!
  6. 3
    Ooo! Riktigt nära nu
    Jättespännande!!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Spännande, det är nära nu!
  8. 4
    Spännande, det är nära nu!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar