1 v. kvar till förlossning..
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    1 v. kvar till förlossning..

    Nu är det verkligen inte lång tid kvar!! Egentligen är det ju 21 dgr till bf, men då jag blir igångsatt 38+0 så är det ju bara 1 v!! Var på mitt sista besök hos bm i måndags, allt såg prima ut. Blodvärdet hade stigit, hjärtljud bra, magmått precis på kurvan, blodtryck bra, lillan i startläge.. Ja, allt var perfekt!! Så nu ska jag bara försöka njuta av de här sista dagarna, hoppas på sol, ta mig iväg idag och bada med min son (det blir väl inte så mycket bad för mig efter tyvärr), och bara mysa!! Hoppas det inte blir för mycket förvärkar nu bara så att man orkar spendera lite tid med honom.

    Längtar!!
  2. 1
    1 v. kvar till förlossning.. Nu är det verkligen inte lång tid kvar!! Egentligen är det ju 21 dgr till bf, men då jag blir igångsatt 38+0 så är det ju bara 1 v!! Var på mitt sista besök hos bm i måndags, allt såg prima ut. Blodvärdet hade stigit, hjärtljud bra, magmått precis på kurvan, blodtryck bra, lillan i startläge.. Ja, allt var perfekt!! Så nu ska jag bara försöka njuta av de här sista dagarna, hoppas på sol, ta mig iväg idag och bada med min son (det blir väl inte så mycket bad för mig efter tyvärr), och bara mysa!! Hoppas det inte blir för mycket förvärkar nu bara så att man orkar spendera lite tid med honom.

    Längtar!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Åh vad spännande med alla på startlinjen!
    Här är allt så lugnt så lugnt, men det är bra, för jag har liiite jobb till jag vill hinna klart denna veckan.
  4. 2
    Åh vad spännande med alla på startlinjen!
    Här är allt så lugnt så lugnt, men det är bra, för jag har liiite jobb till jag vill hinna klart denna veckan.
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Ja nu är det inte långt kvar!
    SPÄNNANDE

    Härligt att allt såg så bra ut när ni var hos BM!

    Och du gör helt rätt i att njuta dessa dagar. Hoppas på lite sommar och sol nu så ni får bada och njuta!
  6. 3
    Ja nu är det inte långt kvar!
    SPÄNNANDE

    Härligt att allt såg så bra ut när ni var hos BM!

    Och du gör helt rätt i att njuta dessa dagar. Hoppas på lite sommar och sol nu så ni får bada och njuta!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar