Inskrivning
_1303 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Inskrivning

    Ringde igår till mvc om tid till inskrivning och jag fick en tid den 4 september är inte det väldigt långt dit då är jag inne i veckan 14-15 tyckte det lät väldigt sent...när har ni fått tid?
    Veronica med Skay 01 & Nova 03 väntar nu mitt tredje barn med bf 2013-03
  2. 1
    Inskrivning Ringde igår till mvc om tid till inskrivning och jag fick en tid den 4 september är inte det väldigt långt dit då är jag inne i veckan 14-15 tyckte det lät väldigt sent...när har ni fått tid?
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Jag har inte ringt än, tänkte ringa på måndag. DOm har inte telefontid varje dag. Jag tycker det låter väldigt sent. HAr för mig att jag fått tid nån gång mellan v9 och v12 tidigare.
  4. 2
    Jag har inte ringt än, tänkte ringa på måndag. DOm har inte telefontid varje dag. Jag tycker det låter väldigt sent. HAr för mig att jag fått tid nån gång mellan v9 och v12 tidigare.
  5. E med nr 3
    #3
    Hmm... det låter väl ganska sent. Har för mig jag vart i vecka 10 innan. Kanske skulle ringa och boka tid... :-)
  6. 3
    Hmm... det låter väl ganska sent. Har för mig jag vart i vecka 10 innan. Kanske skulle ringa och boka tid... :-)
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Ja det var sent. Jag skrevs in v 11 förra gången men då hade jag ingen koll på senaste mens osv. Jag tänkte ringa nästa vecka.
  8. 4
    Ja det var sent. Jag skrevs in v 11 förra gången men då hade jag ingen koll på senaste mens osv. Jag tänkte ringa nästa vecka.
  9. Medlem sedan
    Jun 2009
    #5
    Ja det låter ju lite sent. Jag ska på inskrivning den 15:e aug och ultraljud den 27:e aug.
  10. 5
    Ja det låter ju lite sent. Jag ska på inskrivning den 15:e aug och ultraljud den 27:e aug.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar