Ny här :)
_1210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Ny här :)

    Hej allihopa!
    Nu är jag smått förvirrad. Blev medlem nyss på denna hemsida och försöker lära mig hur allt funkar. Hur gör jag om jag vill gå med i gruppen "oktober 2012"?
  2. 1
    Ny här :) Hej allihopa!
    Nu är jag smått förvirrad. Blev medlem nyss på denna hemsida och försöker lära mig hur allt funkar. Hur gör jag om jag vill gå med i gruppen "oktober 2012"?
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    hej o välkommen hit.
    Du behöver inte göra nåt för att gå med i gruppen. Är ingen som måste godkänna det eller så. Det är bara att skriva o läsa

    Däremot finns en grupp på fb för blivande oktoberföräldrar där man behöver bli godkänd.
    https://www.facebook.com/#!/groups/389185347812684/

    När har du bf? själv har jag 24 okt
  4. 2
    hej o välkommen hit.
    Du behöver inte göra nåt för att gå med i gruppen. Är ingen som måste godkänna det eller så. Det är bara att skriva o läsa

    Däremot finns en grupp på fb för blivande oktoberföräldrar där man behöver bli godkänd.
    https://www.facebook.com/#!/groups/389185347812684/

    När har du bf? själv har jag 24 okt
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Tack, då vet jag

    Jag har bf en dag före dig, 23 oktober

    Hur mår du så här långt?
  6. 3
    Tack, då vet jag

    Jag har bf en dag före dig, 23 oktober

    Hur mår du så här långt?
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Ok,
    Jag mår bra förutom foglossningen o att jag känner mig som en gammal tant som får ont såfort jag rör mig
    Väntar tvillingar så det känns mycket tyngre nu än vad det gjort mina tidigare graviditeter.

    Hur mår du själv då?
  8. 4
    Ok,
    Jag mår bra förutom foglossningen o att jag känner mig som en gammal tant som får ont såfort jag rör mig
    Väntar tvillingar så det känns mycket tyngre nu än vad det gjort mina tidigare graviditeter.

    Hur mår du själv då?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar