Värktimer
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Värktimer

    Halloj! Vill bara tipsa om en bra sida med värktimer. Så slipper man mecket med att räkna sekunder och räkna ut mellantider osv. Bara att trycka mellanslag när en värk börjar och när den slutar. Använde den vid förra grav och det var skönt att se konkret. Lättare att veta när det är dags att ringa förlossningen.
    http://varktimer.se/

    Hoppas ni har det bra. I natt trodde jag närtan det var dags, hade massa sammandragningar som knep till. Vet att det är vanligt såhär på slutet men jag har inte haft det med flickorna. Spännande tider detta! Detta är min sista graviditet så jag vill både få honom NU och låta honom vara kvar ett tag till.
    Kram
    What happened to the dream of a girl President?
    -She´s dancing in the video next to 50 Cent.
  2. 1
    Värktimer Halloj! Vill bara tipsa om en bra sida med värktimer. Så slipper man mecket med att räkna sekunder och räkna ut mellantider osv. Bara att trycka mellanslag när en värk börjar och när den slutar. Använde den vid förra grav och det var skönt att se konkret. Lättare att veta när det är dags att ringa förlossningen.
    http://varktimer.se/

    Hoppas ni har det bra. I natt trodde jag närtan det var dags, hade massa sammandragningar som knep till. Vet att det är vanligt såhär på slutet men jag har inte haft det med flickorna. Spännande tider detta! Detta är min sista graviditet så jag vill både få honom NU och låta honom vara kvar ett tag till.
    Kram
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Kanonbra!

    Själv har jag använt mig av iPhonens Klocka och Tidtagarur. Först trycker man på "Starta", och sedan på "Varv" vid varje förvärk så ser du hur lång tid det är mellan!

    Förvärkarna är inte så skoj. Konstigt det där hur olika det verkar vara. Vissa har inte en enda förvärk, och andra har det JÄTTEofta.....
  4. 2
    Kanonbra!

    Själv har jag använt mig av iPhonens Klocka och Tidtagarur. Först trycker man på "Starta", och sedan på "Varv" vid varje förvärk så ser du hur lång tid det är mellan!

    Förvärkarna är inte så skoj. Konstigt det där hur olika det verkar vara. Vissa har inte en enda förvärk, och andra har det JÄTTEofta.....
  5. Medlem sedan
    Nov 2011
    #3
    Bra tips!!

    Jag har värktimer-appen (fanns också på hemsan du tipsade om) i min iphone - den är lättare att ta med i bilen också Men jag vill minnas den kostade några spänn.
  6. 3
    Bra tips!!

    Jag har värktimer-appen (fanns också på hemsan du tipsade om) i min iphone - den är lättare att ta med i bilen också Men jag vill minnas den kostade några spänn.
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Jag har laddat ner en app som jag tänker använda
  8. 4
    Jag har laddat ner en app som jag tänker använda
  9. Medlem sedan
    Oct 2010
    #5
    Sweet! Killen nappade direkt, han gillar att ha koll
  10. 5
    Sweet! Killen nappade direkt, han gillar att ha koll
  11. Medlem sedan
    Nov 2011
    #6
    Jag knuffade på min sambo varje gång jag fick en värk o då kollade han klockan. Mycket praktiskt för jag slapp tänka på det

    Men jag har oxå hört talas om en app, de som har använt den är supernöjda. Men den fick jag höra om när lillen var ute
  12. 6
    Jag knuffade på min sambo varje gång jag fick en värk o då kollade han klockan. Mycket praktiskt för jag slapp tänka på det

    Men jag har oxå hört talas om en app, de som har använt den är supernöjda. Men den fick jag höra om när lillen var ute
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar