Mallis med 7-åring
Ensamförälder
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Mallis med 7-åring

    Jag har bokat en resa till Mallorca för mig och min son. Har valt ett familjehotell med barnklubb och helpension. Det ska bli underbart att komma iväg, jag och sonen har aldrig varit utomlands tillsammans. Känner bara lite oro för att det ska kännas lite ensamt bland alla stora lyckliga familjer (det är ju så det verkar på ytan...). Både jag och sonen är lite försiktiga av oss, men jag hoppas att pojken ska hitta kompisar i barnklubben. Skulle vilja ha lite tips och ideer från er andra som har rest ensamma med barn. Hur har ni upplevt det? Har ni några tips? Har ni tagit kontakt med andra familjer och umgåtts med dem?
    "The difference between stumbling blocks and stepping stones is how you use them"
    (Unknown)
  2. 1
    Mallis med 7-åring Jag har bokat en resa till Mallorca för mig och min son. Har valt ett familjehotell med barnklubb och helpension. Det ska bli underbart att komma iväg, jag och sonen har aldrig varit utomlands tillsammans. Känner bara lite oro för att det ska kännas lite ensamt bland alla stora lyckliga familjer (det är ju så det verkar på ytan...). Både jag och sonen är lite försiktiga av oss, men jag hoppas att pojken ska hitta kompisar i barnklubben. Skulle vilja ha lite tips och ideer från er andra som har rest ensamma med barn. Hur har ni upplevt det? Har ni några tips? Har ni tagit kontakt med andra familjer och umgåtts med dem?
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2
    Ska jag vara ärlig så tror jag att allt ordnar sig på plats

    Du har en lekfull pojk... stöter han på andra lekfulla barn så klickar barn rätt snabbt

    Skulle han inte våga i början, spana själv in familjerna runtomkring. Sen tar du kontakt själv och sen tror jag det ordnar sig då

    Trevlig resa!!
  4. 2
    Ska jag vara ärlig så tror jag att allt ordnar sig på plats

    Du har en lekfull pojk... stöter han på andra lekfulla barn så klickar barn rätt snabbt

    Skulle han inte våga i början, spana själv in familjerna runtomkring. Sen tar du kontakt själv och sen tror jag det ordnar sig då

    Trevlig resa!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar