Packa väskan:0)
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Packa väskan:0)

    Hej ja nu tror jag faktiskt jag ska gör det.. har inte fullt 4 v kvar och jag har förvärkar som är hemska!! Som tur är så gick jag på semester i går så nu ska det bara bli vila och lite pysslande inför kommande bäbis.. har inhandlat allt som behövs så det är bara greja på:0) Har inte varit inne på länge men jag har jobbat fram tills nu, kan säga att sista veckan gick verkligen på stön!!! har jätte mycket värkar och lite ont här och där men tycker ändå att det har rullat på ganska bra,, har varit i Danmark en vecka på semester med familjen så det blev legoland och lalandia och det var ju verkligen super kul men lite jobbigt har nämligen elefantfötter av allt vatten.. I går tillbringade vi dagen på Tusenfryd (norges stösta nöjespark) jätte kul park med massor av karuseller och om ni inte redan visste det så alla som har ett coop kort går in gratis med en familj på 5st!!! allt är gratis där inne rekomenderas varmt!!. men det var sista påhittet innan förlossningen kan jag lova!!! Så nu har jag nöjda barn här hemma så nu blir det bara att invänta lite sol och bad kram på er!!
  2. 1
    Packa väskan:0) Hej ja nu tror jag faktiskt jag ska gör det.. har inte fullt 4 v kvar och jag har förvärkar som är hemska!! Som tur är så gick jag på semester i går så nu ska det bara bli vila och lite pysslande inför kommande bäbis.. har inhandlat allt som behövs så det är bara greja på:0) Har inte varit inne på länge men jag har jobbat fram tills nu, kan säga att sista veckan gick verkligen på stön!!! har jätte mycket värkar och lite ont här och där men tycker ändå att det har rullat på ganska bra,, har varit i Danmark en vecka på semester med familjen så det blev legoland och lalandia och det var ju verkligen super kul men lite jobbigt har nämligen elefantfötter av allt vatten.. I går tillbringade vi dagen på Tusenfryd (norges stösta nöjespark) jätte kul park med massor av karuseller och om ni inte redan visste det så alla som har ett coop kort går in gratis med en familj på 5st!!! allt är gratis där inne rekomenderas varmt!!. men det var sista påhittet innan förlossningen kan jag lova!!! Så nu har jag nöjda barn här hemma så nu blir det bara att invänta lite sol och bad kram på er!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    Jag har oxå pacat min. Och satt in lillebrors bilstol i bagagen. Känns härligt. Jag har knappt 3 veckor kvar, om jag inte går över. Tusenftyd regerar! Jag bor nära gränsen så det är inte så långt bort för oss. Vet dock inte om jag orkar med nån sväng dit innan han ska komma. Appropå väskan, jag avundas mannen som bara kan slänga ner lite kläder från sin garderob. jag måste ju tänka på att jag läcker både mjölk och blod (urk) och inte veta vilka kläder som passar eller att de inte ska sitta åt på en öm, nyförlöst ,sliten kropp. Shit vad lätt de har egentligen männen. Men jag tror ändå inte jag vill byta.
  4. 2
    Jag har oxå pacat min. Och satt in lillebrors bilstol i bagagen. Känns härligt. Jag har knappt 3 veckor kvar, om jag inte går över. Tusenftyd regerar! Jag bor nära gränsen så det är inte så långt bort för oss. Vet dock inte om jag orkar med nån sväng dit innan han ska komma. Appropå väskan, jag avundas mannen som bara kan slänga ner lite kläder från sin garderob. jag måste ju tänka på att jag läcker både mjölk och blod (urk) och inte veta vilka kläder som passar eller att de inte ska sitta åt på en öm, nyförlöst ,sliten kropp. Shit vad lätt de har egentligen männen. Men jag tror ändå inte jag vill byta.
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    men vart bor du jag bor oxå vid gränsen.....
  6. 3
    men vart bor du jag bor oxå vid gränsen.....
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    Grebbestad.
  8. 4
    Grebbestad.
  9. Medlem sedan
    Oct 2011
    #5
    ok jag bor i charlottenberg ca 5 km till gränsen men just nu känns det som vi bor i Norge.. det har byggs ett stort köpcenter här och de tjänar mycket på att åka hit.. phu så handlar gör vi kl 8 måndags morgon säkert mycket där du bor med.. ja nu är allt packat å klart ska bara bädda vaggan och göra i ordning skötbordet så är det bara att vänta... ska bli spännande å se hur det blir när det är 3e förlossningen...:S
  10. 5
    ok jag bor i charlottenberg ca 5 km till gränsen men just nu känns det som vi bor i Norge.. det har byggs ett stort köpcenter här och de tjänar mycket på att åka hit.. phu så handlar gör vi kl 8 måndags morgon säkert mycket där du bor med.. ja nu är allt packat å klart ska bara bädda vaggan och göra i ordning skötbordet så är det bara att vänta... ska bli spännande å se hur det blir när det är 3e förlossningen...:S
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    Det är 3e förlossningen för mig med! Väldigt spännande! Har en bit till förlossningen (tar Fredrikstad i norge) och jag har ju fått höra att 3an kan gå FORT. Å andra sidan har jag aldrig haft förvärkar med flickorna utan när jag känt värkar har det varit dags att föda. Men med denne killen har jag förvärkar till och från. Så hur ska man veta när det är sags att åka?? De andra förlossningarna har gått hyfsat fort och jag vill inte föda i bilen, samtidigt som jag inte vill bli hemskickad. Hur tänker du?
    ja det är mycket norrmän här, men det stör mig inte. Folk på semester är ganska dryga över lag så jag försöker bara ha överseende. På vintern är det så dött här att jag hinner vila upp mig innan det blir semestersäsong igen.
  12. 6
    Det är 3e förlossningen för mig med! Väldigt spännande! Har en bit till förlossningen (tar Fredrikstad i norge) och jag har ju fått höra att 3an kan gå FORT. Å andra sidan har jag aldrig haft förvärkar med flickorna utan när jag känt värkar har det varit dags att föda. Men med denne killen har jag förvärkar till och från. Så hur ska man veta när det är sags att åka?? De andra förlossningarna har gått hyfsat fort och jag vill inte föda i bilen, samtidigt som jag inte vill bli hemskickad. Hur tänker du?
    ja det är mycket norrmän här, men det stör mig inte. Folk på semester är ganska dryga över lag så jag försöker bara ha överseende. På vintern är det så dött här att jag hinner vila upp mig innan det blir semestersäsong igen.
  13. Medlem sedan
    Oct 2011
    #7
    jo jag har ju en bit jag med måste till karlstad och det är ca 12 mil.. så det är att inte vänta förlänge, har åxo haft två snabba förlossningar har inte hunnit med någon bedövning förutom lite lustgas, och nu har jag hemska förvärkar och det har jag inte haft förut så detta ska bli spännande och se vart det slutar.. så jag åker nog hellre för tidigt än för sent!!
  14. 7
    jo jag har ju en bit jag med måste till karlstad och det är ca 12 mil.. så det är att inte vänta förlänge, har åxo haft två snabba förlossningar har inte hunnit med någon bedövning förutom lite lustgas, och nu har jag hemska förvärkar och det har jag inte haft förut så detta ska bli spännande och se vart det slutar.. så jag åker nog hellre för tidigt än för sent!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar