Upptäckte denna gruppen...
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Upptäckte denna gruppen...

    Visste inte att det fanns en grupp för IVF.
    Så jag tänkte presentera mig. Jag bor i Norrbotten med min make och 2 bonusbarn.
    Jag är 29år och min man 37år. Vi har försökt bli med barn i 3år men utan framgång.
    Efter en utredning som inte visade på något fel hos varken mig eller mannen fick vi iväg en remiss i slutet av Juni och har nu fått en tid till Umeås IVF klinik i slutet av Augusti.
    Vi hoppas på att detta, vårt enda betalade försök kommer lyckas.
    Känns inge kul att bara få ett försök gratis men bättre än inget får man väl tänka.

    Hoppas att jag här ska lättare förstå och kunna prata om allt jag går och kommer gå igenom.
    *Tron är det första en människa upplever*
    *Kärleken är den starkaste makten på jorden*
    *Hoppet är det sista som lämnar människan*
    Alltså Livet består av Tro Hopp Och Kärlek!
    En välsignelse för alla!

    Min blogg:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/longingforachild/
  2. 1
    Upptäckte denna gruppen... Visste inte att det fanns en grupp för IVF.
    Så jag tänkte presentera mig. Jag bor i Norrbotten med min make och 2 bonusbarn.
    Jag är 29år och min man 37år. Vi har försökt bli med barn i 3år men utan framgång.
    Efter en utredning som inte visade på något fel hos varken mig eller mannen fick vi iväg en remiss i slutet av Juni och har nu fått en tid till Umeås IVF klinik i slutet av Augusti.
    Vi hoppas på att detta, vårt enda betalade försök kommer lyckas.
    Känns inge kul att bara få ett försök gratis men bättre än inget får man väl tänka.

    Hoppas att jag här ska lättare förstå och kunna prata om allt jag går och kommer gå igenom.
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Ingen som nyligen gjort eller håller på med IVF i Umeå? Skulle vilja veta mer...
    *Tron är det första en människa upplever*
    *Kärleken är den starkaste makten på jorden*
    *Hoppet är det sista som lämnar människan*
    Alltså Livet består av Tro Hopp Och Kärlek!
    En välsignelse för alla!

    Min blogg:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/longingforachild/
  4. 2
    Ingen som nyligen gjort eller håller på med IVF i Umeå? Skulle vilja veta mer...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar