då var jag klar här med.
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    då var jag klar här med.

    Ja min lilla prinsessa tittade ut den 5 juli,alltså 7 veckor för tidigt och får nu bo på sjukhus några veckor då hon måste lägga på sig en del. Hon vägde 1945g och var 43 cm lång.
  2. 1
    då var jag klar här med. Ja min lilla prinsessa tittade ut den 5 juli,alltså 7 veckor för tidigt och får nu bo på sjukhus några veckor då hon måste lägga på sig en del. Hon vägde 1945g och var 43 cm lång.
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Grattis! Det går säkert bra. Var det nåt särskilt som hände eller ville hon bara ut? Känner mig själv väldigt skum idag men har 5 v kvar...
  4. 2
    Grattis! Det går säkert bra. Var det nåt särskilt som hände eller ville hon bara ut? Känner mig själv väldigt skum idag men har 5 v kvar...
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Tack Hennes pappa har psykat mig under hela graviditeten ungefär så var antagligen det som gjorde det för mådde ju extremt psykiskt dåligt och var stressad hela tiden. Riktig skitstövel det där. Men hon mår ju rätt bra för att vara så tidig iag. Men hade ju varit så skönt att få komma hem men det dröjer ju ett tag :/
  6. 3
    Tack Hennes pappa har psykat mig under hela graviditeten ungefär så var antagligen det som gjorde det för mådde ju extremt psykiskt dåligt och var stressad hela tiden. Riktig skitstövel det där. Men hon mår ju rätt bra för att vara så tidig iag. Men hade ju varit så skönt att få komma hem men det dröjer ju ett tag :/
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    Grattis!! Skönt att hon får vara kvar på sjukhuset ett tag och få lite uppmärksamhet.
  8. 4
    Grattis!! Skönt att hon får vara kvar på sjukhuset ett tag och få lite uppmärksamhet.
  9. Medlem sedan
    Feb 2011
    #5
    Hoppas ni kan ha det lugnt och skönt på sjukhuset utan stress!
  10. 5
    Hoppas ni kan ha det lugnt och skönt på sjukhuset utan stress!
  11. Medlem sedan
    Jan 2012
    #6
    Grattis till din prinsessa Lycka till framöver!
  12. 6
    Grattis till din prinsessa Lycka till framöver!
  13. Medlem sedan
    Dec 2011
    #7
    jo fast det är svårt då jag har svårt för sjukhus.
  14. 7
    jo fast det är svårt då jag har svårt för sjukhus.
  15. Medlem sedan
    Dec 2011
    #8
    Tack men det är absolut inte skönt att vara kvar här
  16. 8
    Tack men det är absolut inte skönt att vara kvar här
  17. Medlem sedan
    Dec 2011
    #9
    Tack
  18. 9
    Tack
  19. Medlem sedan
    Jan 2010
    #10
    Åh, här händer det grejer Massor med grattis!! Själv tror jag på att få gå över... :P
  20. 10
    Åh, här händer det grejer Massor med grattis!! Själv tror jag på att få gå över... :P
  21. Medlem sedan
    Dec 2011
    #11
    Tack vi som hade så nära varandra med :P men jag hade önskat att hon velat va kvar ett tag till för då hade jag sluppit att vara fast på sjukhus såhär. har varit här i två veckor nu. men hoppas jag har gjort mer än hälften iaf
  22. 11
    Tack vi som hade så nära varandra med :P men jag hade önskat att hon velat va kvar ett tag till för då hade jag sluppit att vara fast på sjukhus såhär. har varit här i två veckor nu. men hoppas jag har gjort mer än hälften iaf
  23. Medlem sedan
    Mar 2012
    #12
    oj, vi som hade samma datum tror jag.Jätteledsen för det med hennes pappa,men glad att hon och du mår bra! Grattis!
  24. 12
    oj, vi som hade samma datum tror jag.Jätteledsen för det med hennes pappa,men glad att hon och du mår bra! Grattis!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar