snart är det våran tur
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    snart är det våran tur

    Tänk snart är det augusti och våran tur.Jag har nu 3v kvar och väntar som bara den samtidigt gruvar jag mig för vad man ska igenom.. är så nyfiken på den lille och längtar till att få ta promenader med vagnen!! mina grabbar på 5 och 7 år väntar med fast mest att mamma ska bli mer rörlig tror jag och kan vara mer med dem och att få skjuva vagnen förstårs Man undrar hur förlossningen ska bli och när?? Ja det är väl bara att vänta och se;0) Ha dä gött
  2. 1
    snart är det våran tur Tänk snart är det augusti och våran tur.Jag har nu 3v kvar och väntar som bara den samtidigt gruvar jag mig för vad man ska igenom.. är så nyfiken på den lille och längtar till att få ta promenader med vagnen!! mina grabbar på 5 och 7 år väntar med fast mest att mamma ska bli mer rörlig tror jag och kan vara mer med dem och att få skjuva vagnen förstårs Man undrar hur förlossningen ska bli och när?? Ja det är väl bara att vänta och se;0) Ha dä gött
  3. Medlem sedan
    May 2012
    #2
    Har knappt 6 veckor kvar - men jag räknar kallt med att vänta två veckor till! Bättre det för med första blev det igångsättning efter 15 dagar över BF och det var ju sååå frustrerande att vänta! Jag oroar mig lite för att jag är för cool inför denna förlossning... Var superförberedd när lill-tjejen skulle komma, men det löser sig väl. Hon är snart 3 år och ska "pussa och krama bäbisen när den kommer" - sötnöt - tror inte hon inser vad som komma skall :-D
  4. 2
    Har knappt 6 veckor kvar - men jag räknar kallt med att vänta två veckor till! Bättre det för med första blev det igångsättning efter 15 dagar över BF och det var ju sååå frustrerande att vänta! Jag oroar mig lite för att jag är för cool inför denna förlossning... Var superförberedd när lill-tjejen skulle komma, men det löser sig väl. Hon är snart 3 år och ska "pussa och krama bäbisen när den kommer" - sötnöt - tror inte hon inser vad som komma skall :-D
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Ja jösses som jag längtar, jag har bara 11 dagar kvar till BF och det är nästan olidigt. Hoppas jag slipper gå över för då kanske jag dör Men det är första gången så jag får väl kanske kallt räkna med det..
    Jag vill ju träffa min bebis nu! veta hur den ser ut och luktar och låter och känns!
  6. 3
    Ja jösses som jag längtar, jag har bara 11 dagar kvar till BF och det är nästan olidigt. Hoppas jag slipper gå över för då kanske jag dör Men det är första gången så jag får väl kanske kallt räkna med det..
    Jag vill ju träffa min bebis nu! veta hur den ser ut och luktar och låter och känns!
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    Bara en vecka kvar här, men med min övergångshistorik blir det väl betydligt längte än så. Men oj vad jag längtar. Han får gärna komma i natt för min del.
  8. 4
    Bara en vecka kvar här, men med min övergångshistorik blir det väl betydligt längte än så. Men oj vad jag längtar. Han får gärna komma i natt för min del.
  9. Medlem sedan
    Feb 2011
    #5
    Var hos bm idag ,36+4, jag undrade om hon skulle kolla mig för jag haft mkt förvärkr etc men hon ville inte pilla nåt förrän nästa vecka ifall det skulle sätta igång nåt, bara att vänta! Jag är mest nervös för att det ska gå så fort att jag inte hiner in till sjukhuset! Men som bm sa, tja, då ringer du 911 och gör som de säger! Det är ju det som är mäktigt också, att man inte har kontroll över det hela... Har iaf lyckats hitta en liten hjälmmössa på PO.P så nu känne jag mig beredd
  10. 5
    Var hos bm idag ,36+4, jag undrade om hon skulle kolla mig för jag haft mkt förvärkr etc men hon ville inte pilla nåt förrän nästa vecka ifall det skulle sätta igång nåt, bara att vänta! Jag är mest nervös för att det ska gå så fort att jag inte hiner in till sjukhuset! Men som bm sa, tja, då ringer du 911 och gör som de säger! Det är ju det som är mäktigt också, att man inte har kontroll över det hela... Har iaf lyckats hitta en liten hjälmmössa på PO.P så nu känne jag mig beredd
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar