Kaxs Proxtec
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Kaxs Proxtec

    Tänkte höra vad ni andra tycker om Kaxs Proxtec skalplagg (jacka+byxa)?
    Är det prisvärt eller kan ni rekommendera något annat i ungefär samma prisklass?Har inte möjlighet att ge närmare 2000 kr ihop för jacka+byxa.
    Ska vara till sonen som blir 6 år i höst och kommer att gå i förskoleklass då.Han är i farten hela tiden och blir svettig väldigt lätt.Ska även tåla lite slitage och byxorna ska inte vara krångliga att få på.
  2. 1
    Kaxs Proxtec Tänkte höra vad ni andra tycker om Kaxs Proxtec skalplagg (jacka+byxa)?
    Är det prisvärt eller kan ni rekommendera något annat i ungefär samma prisklass?Har inte möjlighet att ge närmare 2000 kr ihop för jacka+byxa.
    Ska vara till sonen som blir 6 år i höst och kommer att gå i förskoleklass då.Han är i farten hela tiden och blir svettig väldigt lätt.Ska även tåla lite slitage och byxorna ska inte vara krångliga att få på.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    fix (lindex) finns ju också tror att dom håller högre kvalite än kaxs
  4. 2
    fix (lindex) finns ju också tror att dom håller högre kvalite än kaxs
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Kaxs överdragsbyxor är de bästa vi nånsin haft, vår tjej var i den åldern och inte speciellt stillsam av sig. Så jag rekommenderar dem varmt. Har även haft ungar på jobbet med deras vinteroveraller och de var oxå kanon! Fix ytterkläder däremot har jag inget förtroende för alls.
  6. 3
    Kaxs överdragsbyxor är de bästa vi nånsin haft, vår tjej var i den åldern och inte speciellt stillsam av sig. Så jag rekommenderar dem varmt. Har även haft ungar på jobbet med deras vinteroveraller och de var oxå kanon! Fix ytterkläder däremot har jag inget förtroende för alls.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar