PÅLITLIG barnflicka sökes.
Småbarn
  1. Panik
    #1

    PÅLITLIG barnflicka sökes.

    Hjälp! Bor i Stockholm och behöver hjälp med att hämta mitt barn från skolan till aktiviteter ca 3ggr/v. Har tidigare haft barnflicka men de var så opålitliga. Ibland ringde de bara några minuter innan och sa att de inte kunde hämta idag för de hade för mycket läxor eller skulle ut med kompisar eller liknande. En flicka visade sig dessutom vara psykiskt instabil (manodepressiv). Jag har hört mig för med de professionella firmorna men de verkar inte så intresserade av att hjälpa mig eftersom det inte är frågan om så många timmar i veckan.

    Hjälp! Någon som har något bra tips?
  2. 1
    PÅLITLIG barnflicka sökes. Hjälp! Bor i Stockholm och behöver hjälp med att hämta mitt barn från skolan till aktiviteter ca 3ggr/v. Har tidigare haft barnflicka men de var så opålitliga. Ibland ringde de bara några minuter innan och sa att de inte kunde hämta idag för de hade för mycket läxor eller skulle ut med kompisar eller liknande. En flicka visade sig dessutom vara psykiskt instabil (manodepressiv). Jag har hört mig för med de professionella firmorna men de verkar inte så intresserade av att hjälpa mig eftersom det inte är frågan om så många timmar i veckan.

    Hjälp! Någon som har något bra tips?
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Vart i Sthlm bor ni?
    Stolt mamma till Nicole 03 & Casper 06
  4. 2
    Vart i Sthlm bor ni?
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Var i stockholm?
  6. 3
    Var i stockholm?
  7. Panik
    #4
    Straxt söder om söder.
  8. 4
    Straxt söder om söder.
  9. Anonym
    #5
    Kontakta nannies.se.

    Vi har haft hjälp 3 timmar i veckan av en 50 årig kvinna. Alla deras nannys är över 50 år och seriösa...väldigt seriöst företag jag rekommenderar verkligen!
  10. 5
    Kontakta nannies.se.

    Vi har haft hjälp 3 timmar i veckan av en 50 årig kvinna. Alla deras nannys är över 50 år och seriösa...väldigt seriöst företag jag rekommenderar verkligen!
  11. Anonym
    #6
    De tar 175 kr i timmen!
  12. 6
    De tar 175 kr i timmen!
  13. Panik
    #7
    Stort tack! Jag ska ringa dom.
  14. 7
    Stort tack! Jag ska ringa dom.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar