Dagen och konstigt ont
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Dagen och konstigt ont

    Då var dagen här, men ingen bebis. Jag är inte så förvånad men ganska frustrerad. Känner efter gör jag också, alldeles för mycket.
    de senaste dagarna har jag faktiskt haft endel smärta som känns som värkar. Jag har också haft konstigt ont "högst upp" på magen (dvs livmodern) nästan som ilande huggande smärta, allra främst när jag går. Är det någon annan som känner igen den smärtan? Borde jag bli orolig eller är det vanligt?
  2. 1
    Dagen och konstigt ont Då var dagen här, men ingen bebis. Jag är inte så förvånad men ganska frustrerad. Känner efter gör jag också, alldeles för mycket.
    de senaste dagarna har jag faktiskt haft endel smärta som känns som värkar. Jag har också haft konstigt ont "högst upp" på magen (dvs livmodern) nästan som ilande huggande smärta, allra främst när jag går. Är det någon annan som känner igen den smärtan? Borde jag bli orolig eller är det vanligt?
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Låter som Brackston-hicks vad det nu heter på svenska, sanmandrsgningar som inte är effektiva utan bara livmodern som övar sig och helt normalt. Magen blir stenhård men om du stannar och vilar eller lägger dig ned slutsr det? Drick massor av vatten också.
  4. 2
    Låter som Brackston-hicks vad det nu heter på svenska, sanmandrsgningar som inte är effektiva utan bara livmodern som övar sig och helt normalt. Magen blir stenhård men om du stannar och vilar eller lägger dig ned slutsr det? Drick massor av vatten också.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar